folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Fifa 13 Oyundan Atıyor



Fifa 13 Oyundan Atıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    zamundadan blackbox sürümünü indirdim ea gamesden sonra masaüstüne atıyor ne yapmalıyız ?


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    farklı bi crack dene, ayrıca blackbox da bozdu kendini, reloaded çek rahar rahat oyna :/


    test 1 2
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SiyahBeyaz
    SiyahBeyaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2010
    Erkek

    origin yüklü mü?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı

    farklı bi crack dene, ayrıca blackbox da bozdu kendini, reloaded çek rahar rahat oyna :/

    Hocam blackbox crack yapan bir grup değildir yani scene grubu değildir.

    Kendileri repack grubu olup reloaded skidrow razor1911 gibi grupların çıkardıkları oyunları gerek cutscene videolarının kalitesini azaltarak gerek sadece fazla sıkıştırma yaparak tekrar paketleyip sunarlar.Avantajı sunan scene gurubunun cracki sağlamsa bunların yaptığı repackler boyuttan tasarruf etmenizi sağlar.

     

    Ayrıca arkadaşın sorununa gelince, hocam şimdi oyunu kur normal sonra aşağıda verdiğim 1.7 update i kur crackle.

    http://kat.ph/fifa-13-update-v1-7-reloaded-t7081898.html


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Egemen54
    Egemen54's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    Öncelikle herkese hayırlı akşamlar. Benimde şöyle bir sıkıntım var. Fifa 13 kariyer modda genellikle 1. sezondan sonra oyundan atıyor (2-3 ayrı takımla denedim). Bu sorun büyük ihtimalle kış transfer ve oyuncu güncelemelerinin olduğu kadroyu fifa 13 e yükledikten sonra oldu. Güncellemeden önce 1-2 takımla 4 er 5 er sezon oynamışlığım var. 

    Olay şu ki güncel kadroyu işin içine katmadan oyunu silip baştan kurup eski kadrolar ile kariyer mod açsam sıkıntı çıkmaz sanırım ama ben güncellenmiş kadrolar ile devam etmek istiyorum. Sorunu nasıl aşabilirim? Başına gelip çözebilen var mı?

    Not : Güncel kadro derken sadece sneijder ve drogbayı galatasaraya veya x futbolcuyu y takıma almak aklınıza gelmesin. Oyuncu bonservislerinden tutun, bazı oyuncuların fiziksel görünümleri, overalları, gelişim potansiyelleri vs. gibi bir çok özellik değişiyor.


    Bilginin efendisi olmak için, çalışmanın kölesi olmak gerekir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Egemen54
    Egemen54's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    Konu yukarı.


    Bilginin efendisi olmak için, çalışmanın kölesi olmak gerekir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    __hsyN__ bunu yazdı

    farklı bi crack dene, ayrıca blackbox da bozdu kendini, reloaded çek rahar rahat oyna :/

    Hocam blackbox crack yapan bir grup değildir yani scene grubu değildir.

    Kendileri repack grubu olup reloaded skidrow razor1911 gibi grupların çıkardıkları oyunları gerek cutscene videolarının kalitesini azaltarak gerek sadece fazla sıkıştırma yaparak tekrar paketleyip sunarlar.Avantajı sunan scene gurubunun cracki sağlamsa bunların yaptığı repackler boyuttan tasarruf etmenizi sağlar.

     

    Ayrıca arkadaşın sorununa gelince, hocam şimdi oyunu kur normal sonra aşağıda verdiğim 1.7 update i kur crackle.

    http://kat.ph/fifa-13-update-v1-7-reloaded-t7081898.html

    konu uplayınca gördüm, hocam ben zaten crack grubu demedim. kendilerini bozdular, 15gb lik oyunu 5gb olarak çekiyorum, giriyorum oyuna orda hata, burda eksik, ohoo onları tamamlayana kadar 10gb indiriyorum. onun yerine adam akıllı tam olarak çekerim reloaded, razor filan zamanıma yazık olmaz


    test 1 2
Toplam Hit: 1352 Toplam Mesaj: 7