Fifa 2007 Multiplayer Sorunu
-
Agalar daha önce bi sıkıntı çıkmadan oynuyorduk ev arkadaşımla ama şuan ben onun kurduğu oyunu göremiyorum,o benimkini görüyor ama bağlanamıyor.Bunun bi ayarımı var ayrı ağ bağlantılarım da? Daha önceden direk giriyoduk oyuna şuan sıkıntı yaşayınca çıkamadım işin içinden
-
ağ bağdaştırıcına sağ tıkla özellikleri seç TCP/IP'ı seç yükle de İletişim Kuralını seç ekle de 3 tane seçenek çıkacak en altta IPX/SPX/Netbios diye bi seçenek var onu yükle daha sonra tekrar dene genç :W
-
aga TCP\IP 6 mı yok 4 mu hangisini yüklicem.ben denemek için ikisinide yaptım ayrıca iletişim kuralı diye bişey çıkmadı işlemci hizmet protokol diye 3 şey çıktı onlara tıkladıktan snrada hiç bişey olmuyo yani :S
-
Pekher bunu yazdı:
-----------------------------aga TCP\IP 6 mı yok 4 mu hangisini yüklicem.ben denemek için ikisinide yaptım ayrıca iletişim kuralı diye bişey çıkmadı işlemci hizmet protokol diye 3 şey çıktı onlara tıkladıktan snrada hiç bişey olmuyo yani :S
-----------------------------sn hangi işletim sistemini kullanıyosun paşam
-
win 7 kullanıyorum
-
Pekher bunu yazdı:
-----------------------------win 7 kullanıyorum
-----------------------------ha ben xp sanıyodum. dur win7 li pc'me geçeyim bakıcam elimdeki xp
