folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Fifa 2007 Multiplayer Sorunu



Fifa 2007 Multiplayer Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek

    Agalar daha önce bi sıkıntı çıkmadan oynuyorduk ev arkadaşımla ama şuan ben onun kurduğu oyunu göremiyorum,o benimkini görüyor ama bağlanamıyor.Bunun bi ayarımı var ayrı ağ bağlantılarım da? Daha önceden direk giriyoduk oyuna şuan sıkıntı yaşayınca çıkamadım işin içinden

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ağ bağdaştırıcına sağ tıkla özellikleri seç TCP/IP'ı seç yükle de İletişim Kuralını seç ekle de 3 tane seçenek çıkacak en altta IPX/SPX/Netbios diye bi seçenek var onu yükle daha sonra tekrar dene genç :W


    Cigu bigule :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek

    aga TCP\IP 6 mı yok 4 mu hangisini yüklicem.ben denemek için ikisinide yaptım ayrıca iletişim kuralı diye bişey çıkmadı işlemci hizmet protokol diye 3 şey çıktı onlara tıkladıktan snrada hiç bişey olmuyo yani :S

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Pekher bunu yazdı:
    -----------------------------

    aga TCP\IP 6 mı yok 4 mu hangisini yüklicem.ben denemek için ikisinide yaptım ayrıca iletişim kuralı diye bişey çıkmadı işlemci hizmet protokol diye 3 şey çıktı onlara tıkladıktan snrada hiç bişey olmuyo yani :S


    -----------------------------

    sn hangi işletim sistemini kullanıyosun paşam


    Cigu bigule :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek

    win 7 kullanıyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Pekher bunu yazdı:
    -----------------------------

    win 7 kullanıyorum


    -----------------------------

    ha ben xp sanıyodum. dur win7 li pc'me geçeyim bakıcam elimdeki xp


    Cigu bigule :(
Toplam Hit: 1624 Toplam Mesaj: 6