Fifa 2008
-
fifa 2008 cd siz nasıl oynanabilir ben kurdum ama cd olmadan çalışmıyor ve bu yüzden oyun yavaşlıyor bana acele yardım edebilirmisiniz ???
-
kardeş crack bulup içine atıcaksın www.gameburnworld.com ' a giriyorsun search die bir yer var oraya yazıyorsun fifa08 die aratıyorsun sonra karşına bi ton adres linki çıkıyor. oradan NO CD PATCH die olanlardan indiriyorsun hangisi olursa alıp 08 kalasörüne yapıştırorsun...
-
hoca arkadaşında dediği gibi crack bulacaksın bak anlatayım sana hemen;
www.gamecopyworld.com'a gir ordan europa / mirror 1 ' seç ana / tekrar enter de / ondan sonra sağda game index var
oraya f- ile ba$layan bilmem ne ile biten harf var tıkla ona / orda fifa 08 görürsün ona tıkla / v.1.0 'dır büük olasıkla senin
razor 1911 deki cracki indir 3.8 mb bi şeydir / rar dan çıkar oyunun kurulu oldugu .exe'ile değiştir oyunu oyna :) -
bekle hocam atıyorum hemen rapid'e..
----------------------------------------
http://rapidshare.com/files/73651241/F_F_8n.rar.html
hocam buyur link.. bunu indir.. zip'ten çıkar zaten direk Fifa08 çıkıyo içinden .. ona tıkla gir oyuna .. ben öyle yapıyorum yani :=)
hadi iyi oyunlar.. -
virtual drive 10 diye bir program var ama olurmu bilemem ama bi arkadaşın bilgisayarına fifanın bir önceki sürümünü kurmuştum. çünkü ben oyun oynamıyorum o yüzden bişey diyemiycem hoca.
Toplam Hit: 1284 Toplam Mesaj: 5
