folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Fifa 2008 Hakkında



Fifa 2008 Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ephynal
    ephynal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    Türkiye ligi fifa 2008de var mı yoksa eklentimi

    fafa2007de vardıda

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RIPER
    RIPER's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Oyunun kendinde var patch değil.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    var

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ephynal
    ephynal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    tşekkürler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sk8er
    Sk8er's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2006
    Erkek
    bu arada arkadaşlar oyun baya bir zorlaşmış gibi geldi bana taktikleri olan varsa yazsınlar hücum taktiklari savunma taktikleri falan kafayı yicem rizespor 2 tane atıyo bazen bana birde şampiyonlar ligi maçları yok mu? lig bitiecek ben birinciyim ama hala şamp. ligi yada uefa yada süper toto popo gibi maçlardan hiç karşıma çıkmadı? :S

    Kefillik işleri için kalite ; 10 yıldır hizmetinizdeyiz , Kefillik 10 lira. Lütfen daha yüksek id"li arkadaşları tercih etmeyiniz. Kefil olduğumuz binlerce kullanıcıya sorabilirsiniz...
Toplam Hit: 964 Toplam Mesaj: 5