Fifa 2012
-
Fifa 2012 indirdim kurdum fakat Rusça çıktı bunu ingilizce yapmanın bir yolu varmıdır? yoksa İngilizce'mi indirmem gerekiyor.
ve varsa elinde ingilizce olan link verebilirmi.
-
pcsinden fifa 2011 eng kurulu biri oyunun klasörü içinden dil dosyasını sana verirse yaparsın ya da yüklerse
-
bi kaç tane dil dosyası buldum fakat yine Rusça açılıyor.
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------bi kaç tane dil dosyası buldum fakat yine Rusça açılıyor.
-----------------------------
dil dosyasıyle olmaz hocam, eng kuran birinden alcaksın ki o dosya baya bi büyük bi boyutta -
jon6 bunu yazdı:
-----------------------------
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------
bi kaç tane dil dosyası buldum fakat yine Rusça açılıyor.
-----------------------------
dil dosyasıyle olmaz hocam, eng kuran birinden alcaksın ki o dosya baya bi büyük bi boyutta
-----------------------------bu büyük dosyayı hangi büyük murid yükler acaba bir yere.
Toplam Hit: 736 Toplam Mesaj: 5
