Fifa 2012 Gamepad Problemi
-
Bir pes ci oalrak fifanın bu seneki incelemelerini okuduktan sonra kurmak istedim.reloaded sürümünü kurdum crackledim vs.. ama gamepad i görmüyor.ne yapmam lazım yardımcı olucak biri varmı? googledan baktım bir sürü çözüm var ama burda oynayanlar varsa kullandıkları çözümü öğrenirsem iyi olcak.
-
yukarı
Toplam Hit: 1227 Toplam Mesaj: 2
