folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Fifa 2012 Gamepad Problemi



Fifa 2012 Gamepad Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Bir pes ci oalrak fifanın bu seneki incelemelerini okuduktan sonra kurmak istedim.reloaded sürümünü kurdum crackledim vs..  ama gamepad i görmüyor.ne yapmam lazım yardımcı olucak biri varmı?  googledan baktım bir sürü çözüm var ama burda oynayanlar varsa kullandıkları çözümü öğrenirsem iyi olcak.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    yukarı

Toplam Hit: 1227 Toplam Mesaj: 2