folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder FIFA97 (Nostalyi Yapmak İsteyenlere)



FIFA97 (Nostalyi Yapmak İsteyenlere)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fusion
    fusion's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    bilgisayarda duruyodu paylaşıyım dedim

    xp oyunu kaldırmıyor :P diğer windowslar crack isteyebilir

    ms-dos boot cd'si hazırlayıp içine atınca sorun çıkarmıyor 

     

    http://rapidshare.com/files/42088714/f97_tbt.part1.rar 

    http://rapidshare.com/files/41925075/f97_tbt.part2.rar 

    şifre: tahribat.com 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    ilk oynadım fifa oyunu Nick Woladka sı Weah ı aut dan gol atmalar off off ne günlerdi beee

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    fifa 98,fifa 99,fifa 2000,ve fifa 2005 i gidip orjinal almıştım :D
    fifa 2005 i hala oynarım bana göre en kral olan 2005 =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    forumda var hemde tek link:@

    muhbir-tbt@hotmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    2000 i tek geçerim :) deli gibi oynardım , gözüm kapalı gol atmaya başlamıştım

    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Fifa 2000 acayip basitti koşarak gol atıyodum.99 dan sonra büyük umutlarla almıştım..
    Fifa 99 en iyisiydi bence hele world class'da manyak oluyodu.Cd'si çizik içinde olsa da ilk cd'm olduğu için saklarım aah ah ne günlerdi..

    97 hiç oynamamıştım dur indirip deniyim :)

    Ellerine sağlık.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    fifa 2000 harbiden çok kolaydı..bide oyuna hileler falan koymuşlar iyice sıçmışlardı :D havadan ufo falan geliyodu vs :D
    fifa 99 da güzeldi özellikle rivaldo harikaydı :D
    ama yinede fifa 2005 derim kariyer yapıyorum süper oluyo =) ewde fifa 2006 da var ama 2-3 kere oynadım ve sıkıldım hiç sarmadı =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    comlekci54
    comlekci54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek
    2000 de bi lig yapardım oooo bütün hafta geçerdi .

    Parmak izi bassam olur mu ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    kim ne derse desin fifanın en kral oyunu 99 dur ok uzatarak frikik atmalar,ctrl+a ile topu arkadan kaldırma 0+q ile kendini yere atma 0 ile top üstünde dönme hala hatırlarım cok kral oyundu sonra fifa zıctı zaten pes cıkınca fifada kalmadı önce pes 3 hafif salladı pes4 sikti attı pes5 ile pes 6 dada taşak gectiler fifa ile hala fifa oynayan kaldımı merak ediom

    Amphetamine Logic.
Toplam Hit: 1202 Toplam Mesaj: 9