FIFA97 (Nostalyi Yapmak İsteyenlere)
-
bilgisayarda duruyodu paylaşıyım dedim
xp oyunu kaldırmıyor :P diğer windowslar crack isteyebilir
ms-dos boot cd'si hazırlayıp içine atınca sorun çıkarmıyor
http://rapidshare.com/files/42088714/f97_tbt.part1.rar
http://rapidshare.com/files/41925075/f97_tbt.part2.rar
şifre: tahribat.com
-
ilk oynadım fifa oyunu Nick Woladka sı Weah ı aut dan gol atmalar off off ne günlerdi beee
-
fifa 98,fifa 99,fifa 2000,ve fifa 2005 i gidip orjinal almıştım :D
fifa 2005 i hala oynarım bana göre en kral olan 2005 =) -
forumda var hemde tek link:@
-
2000 i tek geçerim :) deli gibi oynardım , gözüm kapalı gol atmaya başlamıştım
-
Fifa 2000 acayip basitti koşarak gol atıyodum.99 dan sonra büyük umutlarla almıştım..
Fifa 99 en iyisiydi bence hele world class'da manyak oluyodu.Cd'si çizik içinde olsa da ilk cd'm olduğu için saklarım aah ah ne günlerdi..97 hiç oynamamıştım dur indirip deniyim :)
Ellerine sağlık.
-
fifa 2000 harbiden çok kolaydı..bide oyuna hileler falan koymuşlar iyice sıçmışlardı :D havadan ufo falan geliyodu vs :D
fifa 99 da güzeldi özellikle rivaldo harikaydı :D
ama yinede fifa 2005 derim kariyer yapıyorum süper oluyo =) ewde fifa 2006 da var ama 2-3 kere oynadım ve sıkıldım hiç sarmadı =) -
2000 de bi lig yapardım oooo bütün hafta geçerdi .
-
kim ne derse desin fifanın en kral oyunu 99 dur ok uzatarak frikik atmalar,ctrl+a ile topu arkadan kaldırma 0+q ile kendini yere atma 0 ile top üstünde dönme hala hatırlarım cok kral oyundu sonra fifa zıctı zaten pes cıkınca fifada kalmadı önce pes 3 hafif salladı pes4 sikti attı pes5 ile pes 6 dada taşak gectiler fifa ile hala fifa oynayan kaldımı merak ediom
Toplam Hit: 1202 Toplam Mesaj: 9
