Fikrim Geldi
-
ya şimdi bu kota olayında mesela ben bilgisayarımdan apache server kurup upload sayfası yapsam bi başka makineden upload etmeye kalksam benim makinenin downloadına yazarmı saçma bişi yazar tabi ama adam sonuçta benden izinsiz upload edicek yani ben download etmiom o upload edio olcak
aklıma geldi böle bişi denicem ama bişiler upload etçek adam yok msnde şuan online birileri warsa yardım ederlerse sevinirim -
kesinlikle yazıo ki ben denedim
bahsettiğin şey kendi makinenden web yayını yapmanla aynı şeyKarşıdan girildikçe benim uploadıma yazıodu. ki karşıdan upload edilirse doğal olarak
benim downloadıma yazar bu kadar basit!
Toplam Hit: 810 Toplam Mesaj: 2
