Fikrim Geldi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ya şimdi bu kota olayında mesela ben bilgisayarımdan apache server kurup upload sayfası yapsam bi başka makineden upload etmeye kalksam benim makinenin downloadına yazarmı saçma bişi yazar tabi ama adam sonuçta benden izinsiz upload edicek yani ben download etmiom o upload edio olcak
    aklıma geldi böle bişi denicem ama bişiler upload etçek adam yok msnde şuan online birileri warsa yardım ederlerse sevinirim

    Bittik biz bittik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    kesinlikle yazıo ki ben denedim

    bahsettiğin şey kendi makinenden web yayını yapmanla aynı şey

    Karşıdan girildikçe benim uploadıma yazıodu. ki karşıdan upload edilirse doğal olarak
    benim downloadıma yazar bu kadar basit!


    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
Toplam Hit: 810 Toplam Mesaj: 2