Fikrinize İhtiyacım Var
-
Arkadaslar yaklasık 16 aydır askerden geldim ve bir iiş bulamadım.
ben bir ascılık yada pastacılık kursuna ve ingilizce kursuna gidip seneye yazın iş bulmak için altyapı kurmak istiyorum.
fikirleniz nelerdir?
Ve adanada kurs alacagım yer warmı?
-
16 aydır uğraştığın bişey yok mu? hayatında zevk alabileceğin bir mesleğe yönelmeni tavsiye ederim.
-
Is-Kur'un ascilik kurslari var, + Cukurova ve Seyhan Belediyesininde meslek edindirme kurslari var.
-
tek atımlık sermayen var mı aga? 15.000 gibi bir para? Kredi çekebilir misin, borç bulabilir misin? 35'inden sonra abim herşeyini bıraktı, İst'te bir şirket var 1 yıl kadar aşçılık eğitimi veriyor, eğitim sonrası da eğer öküz değilsen Cruise gemilernde garantili işe başlıyorsun, sivil pilot kursları gibi bişi.
-
sermayen varsa bi miktar;
git internet kafe işine gir (ama internet cafenin ihtiyaç old. yerlerde) tatlı para kazanırsın
yok sermayen yoksa ve adanadan başka bi ile gitmek işine gelmiyorsa işkur un kursları oluyor kursuna göre değişiyor,
bazıları önce ingilizce eğitim veriyor (eğer gerekiyorsa) sonra eğitim görmek istediğin meslek hakkında kursa başlıyorsun.güzel tarafı ise kursa girmeye hak kazanırsan kurstayken bile para kazanıyorsun.günlük 15 lira civarı...kötü tarafı girmek zor diye biliyorum.Torpil gerekli herhalde ama git bi şansını dene...
-
16 aydır işsizsin ve hala seneye yaza çalışmanın planını yapıyorsun ilginç gerçekten :)
-
hocam 16 ay biraz fazla ama zararin neresinden donersen kar olayi :) iskur un 3 aylik calisma imkani var yakinlarinda bi belediye ye basvurabilirsin. Bizim burda 15 20 kisi calisiyor en aazindan 3 ayini doldurursun..
-
Saolun arkadaslar iyi güzel herkes fikrini paylasmıs.
-
hocam baklava ustası olmak için kursa git çok deli para kazanıyorlar ve çok eleman ihtiyacı var
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hocam baklava ustası olmak için kursa git çok deli para kazanıyorlar ve çok eleman ihtiyacı var
-----------------------------
Kelin ilacı olsa :) -
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hocam baklava ustası olmak için kursa git çok deli para kazanıyorlar ve çok eleman ihtiyacı var
-----------------------------
Kelin ilacı olsa :)
-----------------------------yok hocam benim meslekler değil bunlar ben kendi mesleki mesleğimi arıyorum.
yakın aradaşım pastaneci ordan biliyorum küçük pastaneleri var ustaya ödedikleri para 1500+skk
büyük bir pastane gibi bir yerde düşünemiyorum bile
