Filim Efek Verme
-
arkadaslar bir konuvar yardım istedigim şimdi 3dsmax haricinde fililere nasıl efek ve görsellik verebiliriz bide bende autocad 2008 yüklü galiba 9 ds max yükleyemedim nedense her serisi var ama nedense yükleyemedimonun için 3 dsmax harici mesala adamın elinden alev çıkarma gibi
-
adobe after effect i biraz bızıkla bana başka bişi sorma bende bilmiyorum nasıl kullanıldığını
-
http://www.youtube.com/watch?v=EEY0XWU1MSs
bunun yanındaki videolarda var
-
süper işte aradıgım bu ben bunun indirmeye başladım
Toplam Hit: 817 Toplam Mesaj: 4
