folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Film Hakkında.



Film Hakkında.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arne
    Arne's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2011
    Erkek

    Selamın aleyküm muridler.
    Bu hızlı ve öfkeli diye yarış filmi vardı bilirsiniz,Bunun en son filmi'mi ne cıkmış? onun fragramını bilen varsa,paylaşa bilirmi aklıma takıldı.


    Tahribat.com/Dua Ederek bekliyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.imdb.com/video/imdb/vi1723702553/

     


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arne
    Arne's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2011
    Erkek

    Vayyy harfiyen filim yapmışlar Da orda ilk baştaki adam Japon yarış yapan olan o adam eski filimde ölmemişmiydi : D


    Tahribat.com/Dua Ederek bekliyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokayortaburun
    gokayortaburun's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2010
    Erkek

    Han ölmüştü evet ama oynatmışlar işte. Ki Fast 4 de de oynuyordu Han.

    5ini merakla bekliyoruz. 3. ve 4. süperdi. İnşallah 5. daha güzel olur.

Toplam Hit: 832 Toplam Mesaj: 5