Film Hakkında.
-
Selamın aleyküm muridler.
Bu hızlı ve öfkeli diye yarış filmi vardı bilirsiniz,Bunun en son filmi'mi ne cıkmış? onun fragramını bilen varsa,paylaşa bilirmi aklıma takıldı. -
-
-
Vayyy harfiyen filim yapmışlar Da orda ilk baştaki adam Japon yarış yapan olan o adam eski filimde ölmemişmiydi : D
-
Han ölmüştü evet ama oynatmışlar işte. Ki Fast 4 de de oynuyordu Han.
5ini merakla bekliyoruz. 3. ve 4. süperdi. İnşallah 5. daha güzel olur.
Toplam Hit: 832 Toplam Mesaj: 5
