Film Sitemi Satıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    Merhaba;

    bildiğiniz gibi elimde bir kaç internet sitesi mevcut. Müzik sitem "www.kisadalga.com" ile olan içeriğin gelişmesi üzerine film sitemi satıyorum.

    Site Adresi: www.sinefilmizle.org

    Hit: Günlük +250 Tekil Hit - Haftasonları: 500 tekil hit  //  Günlük Sayfa İzlemesi: 1000 civarı

    Domain: IHS

    Herhangi bir ban/yasak var mı: Hayır

    Host Dahil mi: 2 ay Civarı

    Lisans: Wordress - Oz Movie Teması

    Site İçeriğinde;


    Oz Movie Teması - 50 Lira

    Wp-Dynamite Eklentisi - 70 Lira

    Wp-İmletir v3: 30 Lira

    Wp-Oto-Etiketçi : 30 Lira

    SuperBot: 55 Lira

    Site zamanında günlük 4K gören bir site idi, halen birçok arama sonucunda ilk sayfada yer alıyor. İlgilenemediğim için satıyorum. Fiyat olarak vereceğiniz teklifleri bu duruma göre verirseniz sevinirim.

     

    ** Komik rakamlar lütfen vermeyin, ciddi teklifleri beklyorum

     

     

     


    Nerede o eski günler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    aylık geliri varmı ? hocam


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    hocam reklam yok sitede fakat dilerseniz adcash hesabını da verebilirim eskiden kalma, içeriğinde 35 € var.


    Nerede o eski günler...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    :)( hayirli isler konu up olsun


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    min ne istiyorsun hocam ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    h2so4 bunu yazdı

    min ne istiyorsun hocam ?

    hocam site eklentisiz haliye 200 lira eder en azından... Zamanında günlük 4K hit gören bir site biraz sosyal medya imlemes ile 2 ayda eskiye döner.


    Nerede o eski günler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bilgilendirme olarak kabul et, zamanında 4k görmesi hiç bir şey ifade etmiyor. çünkü hit google dan geliyor ve google sürekli algoritma değiştiriyor. o zamanın altından çok su aktı, google çok değişti.
    hayırlı satışlar.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı

    hocam bilgilendirme olarak kabul et, zamanında 4k görmesi hiç bir şey ifade etmiyor. çünkü hit google dan geliyor ve google sürekli algoritma değiştiriyor. o zamanın altından çok su aktı, google çok değişti.
    hayırlı satışlar.

    hocam anlıyorum zaten ben onu bilgilendirme olarka söylüyorum. Şu an r10 da böyle bir siteyi eklentisiz 200 liraya bırakıyorlar bunu da belirtmek de isterim.


    Nerede o eski günler...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    son bir kere güncelleyeyim, olmadı başka yerden satacağım.


    Nerede o eski günler...
Toplam Hit: 1156 Toplam Mesaj: 9