Filme Altyazı Gömme
-
Merhaba müridler.
Tv'den film izleyecektim,zehir oldu resmen.
Altyazı uzantısı srt. Tv altyazıyı görmüyor(sub falanda olsa görmüyor)
Bende altyazıyı çeviriyim dedim. Avi recompla halen çeviriyor(1.5 gb'lık filmi indirmek daha kısa sürmüştü altyazıyı gömmesinden. Ne boktan bi programmış)
AVIAddXSub Bu programıda denedim. Aslında açıklamalar çok güzel,filmi tekrar encode falan etmiyor filmi çevirmiyor. Sadece filme altyazıyı ekliyor oda en fazla 1 dk sürüyor. Ancak buda filme altyazıyı eklemedi. İşlem tamamlandı diyor altyazıyı eklemiyor(altyazı srt,ansi. Bu programın normalde eklemesi lazım)
Kısaca istediğim filmi tekrar oluşturmayacak,sadece 1 dakikadan az bir sürede filme altyazıyı gömecek,görüntüyü bozmayacak bildiğiniz program varmı?
-
Öyle bir şey mümkün değil. Çünkü tektek kareleri yeniden işlemek zorunda. Bence altyazıyı göstermenin bir yolunu bulmalısın.
-
doktorum o iş öyledir maalesef çok uzun sürer :|
-
Peki bu 1 dakikadan az sürede bu işi yapan AVIAddXSub nasıl yapıyorki?
Vardır illaki ya. 1.5 gb'lık filmi yarım saatte indirip 45 dakika altyazı gömme için beklemek çok saçma bi durum.
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Peki bu 1 dakikadan az sürede bu işi yapan AVIAddXSub nasıl yapıyorki?
Vardır illaki ya. 1.5 gb'lık filmi yarım saatte indirip 45 dakika altyazı gömme için beklemek çok saçma bi durum.
şimdi indirdim ve deneme için yaptım
subrenamer ile srt dosyasını tanıtıyorsun o açıken aviaddxsub'a ise avi dosyasını tanıtıyorsun
start diyorsun oluşturuyor emme izliyorum içinde alt yazı yok ne iş laaa
-
"AVIAddXSub" ile filme eklediğin altyazıyı bilgisayardan görüntüleyemezsin yani demek istediğim filmi bilgisayardan herhangi bir player ile açarsan altyazısı yokmuş gibi görünür. Fakat tv'den artık dvd player ile mi açıyorsun, ne ile açarsan o zaman altyazı ekranda belirir. Eğer oda olmazsa "Ulta Video Converter" ile altyazıyı gömebilirsin ama oda altyazıyı gömerken çevirme işlemi yaptığı için uzun sürer.
"AVIAddXSub" programını dediğim şekilde dene.
-
GusFring bunu yazdı
"AVIAddXSub" ile filme eklediğin altyazıyı bilgisayardan görüntüleyemezsin yani demek istediğim filmi bilgisayardan herhangi bir player ile açarsan altyazısı yokmuş gibi görünür. Fakat tv'den artık dvd player ile mi açıyorsun, ne ile açarsan o zaman altyazı ekranda belirir. Eğer oda olmazsa "Ulta Video Converter" ile altyazıyı gömebilirsin ama oda altyazıyı gömerken çevirme işlemi yaptığı için uzun sürer.
"AVIAddXSub" programını dediğim şekilde dene.
Evet bende tam o durumu gördüm donanımhaberde. Ama o yazıyı okuyana kadar öbürüyle 45 dakikada convert etti :D
Neyse bundan sonra o programla hallederim.
-
altyazının dosya ismiyle filmin dosya ismi aynı olsun.Ve tabi 2 sindede türkçe karakter olmasın öyle dene bi tv görür belki.Öbür türlü uzun iş
-
jawsap67 bunu yazdı
altyazının dosya ismiyle filmin dosya ismi aynı olsun.Ve tabi 2 sindede türkçe karakter olmasın öyle dene bi tv görür belki.Öbür türlü uzun iş
Yok öyle olmuyor. Neyse sorunu hallettim.
AVIAddXSub bu programla oluşturulan filmler pcde gözükmüyor ama tvde gözüküyor. 30-40 saniye sürüyor yapmasıda.
