Filme Altyazı Gömme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Merhaba müridler.

    Tv'den film izleyecektim,zehir oldu resmen.

    Altyazı uzantısı srt. Tv altyazıyı görmüyor(sub falanda olsa görmüyor)

    Bende altyazıyı çeviriyim dedim. Avi recompla halen çeviriyor(1.5 gb'lık filmi indirmek daha kısa sürmüştü altyazıyı gömmesinden. Ne boktan bi programmış)

    AVIAddXSub Bu programıda denedim. Aslında açıklamalar çok güzel,filmi tekrar encode falan etmiyor filmi çevirmiyor. Sadece filme altyazıyı ekliyor oda en fazla 1 dk sürüyor. Ancak buda filme altyazıyı eklemedi. İşlem tamamlandı diyor altyazıyı eklemiyor(altyazı srt,ansi. Bu programın normalde eklemesi lazım)

    Kısaca istediğim filmi tekrar oluşturmayacak,sadece 1 dakikadan az bir sürede filme altyazıyı gömecek,görüntüyü bozmayacak bildiğiniz program varmı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Öyle bir şey mümkün değil. Çünkü tektek kareleri yeniden işlemek zorunda. Bence altyazıyı göstermenin bir yolunu bulmalısın.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    doktorum o iş öyledir maalesef çok uzun sürer :|


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Peki bu 1 dakikadan az sürede bu işi yapan AVIAddXSub nasıl yapıyorki?

    Vardır illaki ya. 1.5 gb'lık filmi yarım saatte indirip 45 dakika altyazı gömme için beklemek çok saçma bi durum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Peki bu 1 dakikadan az sürede bu işi yapan AVIAddXSub nasıl yapıyorki?

    Vardır illaki ya. 1.5 gb'lık filmi yarım saatte indirip 45 dakika altyazı gömme için beklemek çok saçma bi durum.

    şimdi indirdim ve deneme için yaptım

    subrenamer ile srt dosyasını tanıtıyorsun o açıken aviaddxsub'a ise avi dosyasını tanıtıyorsun

    start diyorsun oluşturuyor emme izliyorum içinde alt yazı yok ne iş laaa


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    "AVIAddXSub" ile filme eklediğin altyazıyı bilgisayardan görüntüleyemezsin yani demek istediğim filmi bilgisayardan herhangi bir player ile açarsan altyazısı yokmuş gibi görünür. Fakat tv'den artık dvd player ile mi açıyorsun, ne ile açarsan o zaman altyazı ekranda belirir. Eğer oda olmazsa "Ulta Video Converter" ile altyazıyı gömebilirsin ama oda altyazıyı gömerken çevirme işlemi yaptığı için uzun sürer.

    "AVIAddXSub" programını dediğim şekilde dene.


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    GusFring bunu yazdı

    "AVIAddXSub" ile filme eklediğin altyazıyı bilgisayardan görüntüleyemezsin yani demek istediğim filmi bilgisayardan herhangi bir player ile açarsan altyazısı yokmuş gibi görünür. Fakat tv'den artık dvd player ile mi açıyorsun, ne ile açarsan o zaman altyazı ekranda belirir. Eğer oda olmazsa "Ulta Video Converter" ile altyazıyı gömebilirsin ama oda altyazıyı gömerken çevirme işlemi yaptığı için uzun sürer.

    "AVIAddXSub" programını dediğim şekilde dene.

    Evet bende tam o durumu gördüm donanımhaberde. Ama o yazıyı okuyana kadar öbürüyle 45 dakikada convert etti :D

    Neyse bundan sonra o programla hallederim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    altyazının dosya ismiyle filmin dosya ismi aynı olsun.Ve tabi 2 sindede türkçe karakter olmasın öyle dene bi tv görür belki.Öbür türlü uzun iş


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    jawsap67 bunu yazdı

    altyazının dosya ismiyle filmin dosya ismi aynı olsun.Ve tabi 2 sindede türkçe karakter olmasın öyle dene bi tv görür belki.Öbür türlü uzun iş

    Yok öyle olmuyor. Neyse sorunu hallettim.

    AVIAddXSub bu programla oluşturulan filmler pcde gözükmüyor ama tvde gözüküyor. 30-40 saniye sürüyor yapmasıda.

Toplam Hit: 1699 Toplam Mesaj: 9