folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Filmlerden Caps Almak [TBT"Ye Özel Haa]



Filmlerden Caps Almak [TBT"Ye Özel Haa]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    S.a Tbt MüridLeri Sizlere Caps Öğretcem - BilmeyenLer İçinnn haaa :)

    Aşağıdaki resimlerde verilmiş olan işlemleri sırası ile takip ediniz.

    Öncelikle karesini alacağımız filmi İmageGrabber programını kullanarak açıyoruz....



    Filmin açılma işlemi bittikten sonra karşımıza aşağıdaki sayfa çıkacaktır. Bu bölümde OK işareti ile gösterdiğim yerdeki siyah monitör simgesine tıkladığınızda hemen resmin ortasındaki pencere açılacak ve size kaç adet kare (caps) almak istediğinizi soracaktır. Program görüntüleri kendisi otomaikten belirli yerlerden alıcaktır......

    ben misal 25 yazdım , yanii isteginize bağlı bişi ...

    Görüntüleri alma işlemi bittikten sonra File kısmından almış olduğumuz görüntüleri kaydediyoruz...


    Kaydını tamamladığımız karelerimiz hazır. Artık açmak istediğimiz konumuzun içine koyulmak üzere bi upload sitesine yada ben direk yazam www.imageshack.us bu kadar basitt yaooo

    Ve Çıkan Sonuççç



    Umarın işinize yarar arkadaşlarrr de hayde sizlere kolay gele ...

    http://rapidshare.com/files/28202118/Image_Grabber_II.rar

    Veya

    http://uploaded.to/?id=yku1nq

    Hayat Boş , Vur Göte Çoşşşş.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    sen mi hazırladın ?

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    sen mi hazırladın ?

    -----------------------------------------------------

    sorduğun soruyaa bakk , konuyu actıgıma gore ben hazırlamışım...

    Hayat Boş , Vur Göte Çoşşşş.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek
    gizemli hoşuma gittide şu senin gösterdiğin gibi arkaya tahribat veya başka bişey yazamıyomuyuz

    Ayranı yok içmeye, taksiyle gidiyo sıçmaya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SawIV
    SawIV's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    Çok teşekkürler gizemli...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ramses
    ramses's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    cok zorlamaya gerek yok..bs player ı acın.. " p " ye bastiginiz zaman caps alir.. o caps leride bsplayer ı kurdugunuz yerde bulabilirsiniz..

    yanlis anlama gizemli paylasim guzel sana lafım yok.. 


    Bugun cok farkli olacak...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR2
    PanxeR2's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    saol valla süpersin hep böle bişi ariodum elalem nasil yapıor üşenmeden tek tek diye merak ediyordum çok lazimdi gene tşk.

    Cumhuriyet sizden fikri hür vicdanı hür irfanı hür nesiller ister. M.KEMAL ATATÜRK
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    By_Gizemli bunu yazdı:
    -----------------------------
    sen mi hazırladın ?

    -----------------------------------------------------

    sorduğun soruyaa bakk , konuyu actıgıma gore ben hazırlamışım...
    -----------------------------

    Güzel paylaşım gızemlı,teşekkürler..

    Cevabın dıkkatımı cektı..

    Her açtığın konuyu sen mı hazırlıyorsun da böyle çıkışmışsın :)

Toplam Hit: 2419 Toplam Mesaj: 8