Final Fight [Cody-Hagar-Guy]
-
Hatırlayanlar vardır.. zamanında ateri salonlarında oynamadık.. :)
işte o oyunun aynısı.. kendim upload ettim
aha bu resim : http://img177.imageshack.us/img177/7521/ads305znx0.gif
buda indirceğiniz adres (biraz bekleyin download çıkar indirirsiniz) : http://www.4shared.com/file/16749005/1b679aac/Final_Fight_One.html (8,484 KB)
-
hacı eline koluna bacağına sağlık ta bunu nasıl oynuycaz onu da bi anlat bi zahmet :) ulan zamanında az jeton gitmedi a.q. :)
-
baba indiriyorsun içinde VisualBoyAdvance.exe diye bişey var tıkla açılsın ordan ;
File > open > 0128 - Final Fight One (U).gba açıyorsun.. bu kadar.. gerisi enter cart curt :) Z zıplama X yumruk olması lazım :) o tuşlardan biri işte..
-
çözdüm ztn sen yazana kadar :) saolasın ulan ben bunu şimdi bitiririm :)
-
jeton da bedava oh ne guzel
-
Tekken 5'i bekliorum :))
saol$ eski gunleri hatirladim cinarcikta ne jeton yerdik bea :))
-
lord yalovalımıısn çınarçık fln ?
-
kardeş ya ben 24 yaşındayım daha geçen sene belki okadar da olmadı bu oyun ları oynuyom.Birde bişiy soracam elinde land of dead atari oyunu olan varmı???
-
ciddi olamzsın benim oynum bu saol eline saglık
-
teşekkürler emeğine sağlık eski günleri hatırladım :) okuldan kaçar atariye giderdik :)
Toplam Hit: 2515 Toplam Mesaj: 10
