folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fireball Yapımı Ve Kullanımı[Eğlence İsteyenlere]



Fireball Yapımı Ve Kullanımı[Eğlence İsteyenlere]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    S.a Mürid Kardeşlerim;

    Dicek bişi bulamadığım içn direk anlatıma geçiyorum bizzat  benim tarafımdan hazırlanmış yapılmış bir olaydır.

    ----------------------------------------------------------------------

    Gerekli Malzemeler :

    - Bir Küçük Top Pamuk (Eğer elinizde yok ise 2-3 peçete de kullanabilrsiniz ancak katlaması zordur.)

    -Normal bildiğimiz ince ip.

    -Kolonya

    -Çakmak veya kibrit

    -Bir adet annelerimizin kullandığı plastik eldiven biraz kalın olanlardan.

    ----------------------------------------------------------------------

     Yapılışı    :  

    Önce pamuğumuzu yuvarlak hale elimizleovarak getiriyoruz.Sonra üzerine kolonya döküyoruz.Bunun sebebi ip ile bağlarken sonradan gevşemesini önlemek.Hafifçe kolonyaladığımız pamuğu ip ile 3-4 defa çevresinden açılmıycak şekilde sıkıca  bağlıyoruz.Eldivenimizi sağ elimize giyiyoruz.Sol elimizle kolonyayı boşta duran  pamuğa iice emdiriyoruz ki artık böle sıksan kolonya damlıcak şekilde oluo :) Sonra ışıkları kapalı ve hazır su bulunduğundan dolayı güzel bir yer olan tuvalete giriyoruz. yerde duran pamuğu ateşe verip eldiven ile elimize alıyoruz. Sallıyoruz hoplatıyoruz mutlu oluyoruz.

    NOT: Fireball ı istediğiniz gibi sallayıp kullanabilrsiniz.Ancak elde yaklaşık 15 saniyeden sonra elinizin hafiften ısındığını hissedersiniz.Bu yüzden kullanmadan önce eldivenin içine biraz su doldurursak daha iyi ısı koruması yapmış oluruz.

     

    SORUN : Bu fireball yaklaşık 2-3 metre fırlatılıyo daha sonra düşerken sönüo ona da bi çare bulucaz artıkın.

     

     

     

     

     


    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    yaratici gencelik ne diiim :D

    Nerede o eski günler...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    benzin rlz kolonya benzinin eline su bile dökemez :D

    hemde atınca sönmez.


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    sen bunu yapana kadar ben kaç tur asılıyom biliyonmu ?

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    yolbulucu bunu yazdı:
    -----------------------------
    sen bunu yapana kadar ben kaç tur asılıyom biliyonmu ?
    -----------------------------
    abazanım diosun yani =)

    allah bilir sen hergun klavyenide siliiosundur :D

    @ qaMbler :P


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    amk ben siliom hergün harfler silindi :) bu arada arkadaşım eldivene gerek yok daha önce çıplak elle yapmıştım hibişey olmuo, biri benzin demiş, yanan benzinli bişeye dokun da gör ebeninkini :D kolonyaya benzemez s.ker atar.. (denendi onaylanmadı :D )
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ben de bi tarif veriyim buda benim kazayla buldugum bişi
    şimdi eskiden plastik kolonya kutuları varya onu bosaltın içini dibinde kalsın acık o içinde buharlassın sonra bir kirbit yak içindeki havayı kibrite tut aynı parfüm yanar sonra hemen şise yi sıkmayı bırak ates içine kacsın

    sonraaa boomm walla cok pis patlıo sahsen benim elimde patladı ama cok zarar vermedi deneyin göte gelmezsiniz garanti veriyom
    NOT: sarapneller garanti kapsamına girmez

    destination@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    He oldu canım sora ortalıın aqyalım :D

    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Ufakken bulaşık telleri vardı onlara ip bağlayıp yaktıktan sonra döndürürdük.
Toplam Hit: 1832 Toplam Mesaj: 9