Firefox 3 Eklentisi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Arkadaşlar Firefox 3 beta versiyonu bitti çok şükür yenisini kurdum. Ttnetmüzikden birşey dinlicem ama WindowsMedia plyar 11 eklentisi istiyor. Firefox sitesinden o özel eklentiyi indirdim kurdum. PC'yi yeniden başlattım gene o siteye girince o eklentiyi kurun diyo deli olcam yaf:S ara sıra bazı sitelerin flash bölümlerinde de bu angut hatayı yapıyor.

    @genel bir sorun değil sanırım bu değil mi? :))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    elle kuracaksın onu..

    ondan sora firefox'u tekrar baslat falan..

     nası oluyordu gecen bende yükledim de unuttum valla..


    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    Beta Versiyonunda Bu tür aksaklıklar oluyor stabil sürüm 2.0.0.14'ü kur sorun yaşamassın hoca
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    hocam onu indirdim elle kurdum gayet normal kurdu başarılı. Yeniden başlattım ama nedense genede kur diyor anlamadım bir türlü
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Beta Versiyonunda Bu tür aksaklıklar oluyor stabil sürüm 2.0.0.14'ü kur sorun yaşamassın hoca
    -----------------------------

    hocam bildiğim kadarıyla ki gördüğüm kadarıylada beta versiyonu bitti artık 3'e geçtik. şu anda ben beta olmayan 3'ü kullanıyorum. 2 de var ama benim amacım 3 de de ttnet den müzik dinlemek

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    firefox 3 şu anda release candidate sürümü var. yani hala bitmiş deil. hala sorunlar var.

     

    http://en.wikipedia.org/wiki/Development_stage

     

    burdan bakabilirsin istersen derecelerine

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    peki bu sorunu nasıl çözebilirim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    hocam 3 ıcın tam olarak eklentılervs ler tam oturmus degıl bence 3 surumu ıcın bırazdaha bekle...
Toplam Hit: 1044 Toplam Mesaj: 8