Firefox 3 Eklentisi Hakkında
-
Arkadaşlar Firefox 3 beta versiyonu bitti çok şükür yenisini kurdum. Ttnetmüzikden birşey dinlicem ama WindowsMedia plyar 11 eklentisi istiyor. Firefox sitesinden o özel eklentiyi indirdim kurdum. PC'yi yeniden başlattım gene o siteye girince o eklentiyi kurun diyo deli olcam yaf:S ara sıra bazı sitelerin flash bölümlerinde de bu angut hatayı yapıyor.
@genel bir sorun değil sanırım bu değil mi? :))
-
elle kuracaksın onu..
ondan sora firefox'u tekrar baslat falan..nası oluyordu gecen bende yükledim de unuttum valla..
-
Beta Versiyonunda Bu tür aksaklıklar oluyor stabil sürüm 2.0.0.14'ü kur sorun yaşamassın hoca
-
hocam onu indirdim elle kurdum gayet normal kurdu başarılı. Yeniden başlattım ama nedense genede kur diyor anlamadım bir türlü
-
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Beta Versiyonunda Bu tür aksaklıklar oluyor stabil sürüm 2.0.0.14'ü kur sorun yaşamassın hoca
-----------------------------hocam bildiğim kadarıyla ki gördüğüm kadarıylada beta versiyonu bitti artık 3'e geçtik. şu anda ben beta olmayan 3'ü kullanıyorum. 2 de var ama benim amacım 3 de de ttnet den müzik dinlemek
-
firefox 3 şu anda release candidate sürümü var. yani hala bitmiş deil. hala sorunlar var.
http://en.wikipedia.org/wiki/Development_stage
burdan bakabilirsin istersen derecelerine
-
peki bu sorunu nasıl çözebilirim
-
hocam 3 ıcın tam olarak eklentılervs ler tam oturmus degıl bence 3 surumu ıcın bırazdaha bekle...
