

Firefox 9.0.1 İmagevenue, İmgchili Sitelerinde Resim Görünmemesi
-
Merhaba millet. Linux Mint 12 ile birlikte varsayılan firefox versiyonu 9 olduğu için ben de downgrade yapmadığım için şu an 9.0.1 kullanıyorum. Hiç de memnun değilim her firefoxçu gibi. Hatta chroma dönecektim. Tüm eklentileri kurdum, firefoxtaki downthemall gibi işime çok yarayan bir eklenti bulamadığım için firefox ile devam ediyorum.
Şimdi sorun şu. Imagevenue, imgchili gibi sitelerde resmi göremiyorum. Sayfayı yeniliyorum. O yenilerken resim görülüyor, yükleme bitince resim gidiyor. Noscript gibi eklentilerde sayfadaki tüm ögelere izin verdim. Adblock gibi eklentileri de kapattım o site için. Ama yok. Olmuyor. Sonra chrome da baktım. Gayet iyi görülüyor. Yalnız dikkat ettim. imgur gibi sitelerde resimler gayet iyi görülüyor. Sanırım reklam ile alakalı birşey. Mesela chrome'da imgchili sitesinden o resme baktımda link olarak "click here to continue" yazıyordu. Muhtemelen reklam vardı ki öyle dedi. Reklamı görmedim, çünkü chromada da adblock eklentisi vardı. Ama o linke tıklayınca resmi görebilmiştim. Firefoxta o da yok. Başına gelen var mı? Çözüm bulabilen ya da?
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------Merhaba millet. Linux Mint 12 ile birlikte varsayılan firefox versiyonu 9 olduğu için ben de downgrade yapmadığım için şu an 9.0.1 kullanıyorum. Hiç de memnun değilim her firefoxçu gibi. Hatta chroma dönecektim. Tüm eklentileri kurdum, firefoxtaki downthemall gibi işime çok yarayan bir eklenti bulamadığım için firefox ile devam ediyorum.
Şimdi sorun şu. Imagevenue, imgchili gibi sitelerde resmi göremiyorum. Sayfayı yeniliyorum. O yenilerken resim görülüyor, yükleme bitince resim gidiyor. Noscript gibi eklentilerde sayfadaki tüm ögelere izin verdim. Adblock gibi eklentileri de kapattım o site için. Ama yok. Olmuyor. Sonra chrome da baktım. Gayet iyi görülüyor. Yalnız dikkat ettim. imgur gibi sitelerde resimler gayet iyi görülüyor. Sanırım reklam ile alakalı birşey. Mesela chrome'da imgchili sitesinden o resme baktımda link olarak "click here to continue" yazıyordu. Muhtemelen reklam vardı ki öyle dedi. Reklamı görmedim, çünkü chromada da adblock eklentisi vardı. Ama o linke tıklayınca resmi görebilmiştim. Firefoxta o da yok. Başına gelen var mı? Çözüm bulabilen ya da?
-----------------------------10a geç bence
-
nasıl sitelere takıldıgın belli :D o hostlar genellikle adult sitelrde kullanılır :D pornocu :D
sorunun cevabı ise şu olabilir bu imagevenue tarzı siteler küçük resim veriyor tıklayınca büyüyor full ekrandada aşagıda reklamlar oluyor addblock tarzı bir uygulama varsa o engelliyor olabilri benim başıma gelmişti çünki yani hidemyass tarzı bir web proxy ile giriş yap siteye yada farklı tarayıcı ile dene problem olmuyorsa addblock dandır yada no script felan ondandır
-
11'e geçtim. Yine görünmüyor.
Bu arada diğer tarayıcılarda sorun yok. hidemyass'ı denedim. Altta reklamı gösterdi. Ama resmi yine göstermedi. Sayfa dolana kadar resmi gönderdi, sonra resim kayboldu normalde olduğu gibi.
-
Sorunu çözdüm beyler. Sorun AdsFight! denen scriptten kaynaklanıyormuş.
http://userscripts.org/scripts/show/89322
Greasemonkey yükleyince birçok script yüklemiştim. Onlardan birisi de buymuş. Tabi scripti yükledikten uzun zaman sonra bu tür sitelerde resim görüntülemeye çalıştığım için, aldığım hataların yüklediğim scriptlerden kaynaklanabileceği hiç aklıma gelmemişti. Halbuki adblock plus neyime yetmiyor değil mi...