Firefox Da Ajax ?
-
<input type="text" id="mail" name="mail_list_mail" size="20"><br>
<input type="button" value="Gönder" name="gndr" onclick="mail_list_kontrol();" >
form kısmım bu..
mail_list_kontrol(); fonksiyonu ve buna bağlı fonksiyonlar ise şöyle..function mail_list_kontrol(){
if (document.all.mail_list_mail.value.indexOf("@") == -1 || document.all.mail_list_mail.value.indexOf(".") == -1)
{
alert('Lütfen geçerli bir e-mail adresi giriniz.');
document.all.mail_list_mail.focus();
return false;
}
mail_list_kaydet();
mail_list();
}
burada mail_list_kaydet kaydı yapan fonksiyon, yukardaki kontrol ediyor sonra iletiyor.
mail_list(); ise formun bulunduğu yeri tekrar yüklemeye yarıyor. yani kayıt işlemi olduktan sonra çağırıyor geriye..
mail_list_kaydet();PHP Kodu:function mail_list_kaydet()
{
call_async_request("lblSayfa","modules/mail_list_kaydet.asp?email="+document.all.mail_list_mail.value);
}
buradaki call_async_request fonksiyonu isePHP Kodu:function call_async_request(divid,url){
if (document.getElementById(divid) != null){
document.getElementById(divid).innerHTML = "<p align=center><br><br><img border=0 src=im/loading.gif><br><font face=Tahoma size=2>Yükleniyor...</p>"
var page_request = false
if (window.XMLHttpRequest) // if Mozilla, Safari etc
page_request = new XMLHttpRequest()
else if (window.ActiveXObject){ // if IE
try {
page_request = new ActiveXObject("Msxml2.XMLHTTP")
}
catch (e){
try{
page_request = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP")
}
catch (e){}
}
}
else
return false
page_request.onreadystatechange=function(){
loadpage(page_request, divid)
}
page_request.open('GET', url, true)
page_request.send(null)
}
}
bu şekilde...
ie de çalışıyor, ancak firefox da işlem yapmıyor..
Lütfen çözümü bilen arkadaşlar yazsın :( -
ajaxtan fazla anlamam ama burdaki linke bi bakarsan iyi olur
http://ajax-tr.com/eyceks-kutuphanesi-ve-ornek-bir-uygulama/
-
oke hocam saol bakıyorm hemen.
-
Olmadı hocam oda :s yokmu yardım edecek biri yaw :(
-
www.atlantissinemalari.com
sıfırdan kodladığım sitelerden biri, menüde ajax kullandım.
firefox'da ve ie'de çalışıyor.
-
hocam ben bunu ajax e-mail list de kullanıorm.firefoxda listeye eklemiyor..
-
unutyan bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ben bunu ajax e-mail list de kullanıorm.firefoxda listeye eklemiyor..
-----------------------------nerde kullandığın beni ilgilendirmez.
çalışan bi örnek gösterdim, gerisi sana kalmış...
-
oke hoca :(
-
öncelikle firefox'ta çalışmıyorsa neden çalışmadığını araçlar>hata konsolundan görebilirsin bunun dışında eyecks kütüphanesi işini fazlası ile görecektir o kütüphaneyi kullanacaksan ben sana mail list yazar veririm o kütüphane için seçim senin
Toplam Hit: 2353 Toplam Mesaj: 9
