Firefox Sorun
-
Resim çıkmadı Linkinide vereyim.
http://img512.imageshack.us/my.php?image=fdsfsfsdyz1.jpg
Firefoxu açmak istediğimde böyle bir hatayla karşılaşıyorum. İndirip tekrar kuruyorum , ilk açtığımda sorunsuz çalışıyor, kapatıp tekrar açmak istediğmde resimdeki hatayı alıyorum. js3250.dll yi farklı farklı sitelerden indirip system32'nin içine attım , hatta firefoxun sistem dosyalarına attım ama yine aynısı oluyo.
-
Benim önerim, kurulan ve kaldırılan programlar yüzünden bazen bu tür hatalara karşı:
1. Windows cd'si tak. MSdos'da sfc /scannow yaz ve enter'a bas. (vista veya xp farketmez.'den sonra 1 karakter boşluk var) Windows onarıldıktan sonra düzelir.
2. Çok kasan kaspersky'i kur. tarat. var olan virüsleri sil. Eski AV programına dön.
3. Firefox'un çok iyi çalıştığını düşündüğün bir zamana Sistem Geri yükleme yap.
4. Olmadıysa, at bir format gitsin. Tabii önemli dosyalarını yedekle derim.
