Firefoxta Sorun?
-
s.a muridler.asp ile yazdığım sitem ie 6 da gayet güzel calısıyor sorun yok.çizgilerim yeşil cıkıyor sayfa düzenli fakat firefox ile actığımda yeşil cıkan çizgilerim siyah oluyor?bu sorunu nasıl çözebilirim arkadaslar?
-
sorunu çözdüm arkadaslar css deymiş.kusura bakmayın..
Toplam Hit: 714 Toplam Mesaj: 2
