Firefoxta Sorun?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    s.a muridler.asp ile yazdığım sitem ie 6 da gayet güzel calısıyor sorun yok.çizgilerim yeşil cıkıyor sayfa düzenli fakat firefox ile actığımda yeşil cıkan çizgilerim siyah oluyor?bu sorunu nasıl çözebilirim arkadaslar?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    sorunu çözdüm arkadaslar css deymiş.kusura bakmayın..
Toplam Hit: 714 Toplam Mesaj: 2