First-Class Mail International
-
bundan 5 ay önce ebaydan iphone aldım ve paypalla ödedim.iphonenin fiyatı 100 dolardı ben 5 dolarda kargo odedim yani 105 dolar odedim.ama tracking numarası falan vermediler.telefon 4 ay sonra geldi.şimdi baska bir iphone daha aldım bu sefer 20 dolar kargo odedim.tracking numarasıda verdiler ve First-Class Mail International
ile gönderdiler.acaba kaç günde gelir saha önce First-Class Mail International ile birşey alan oldumu. -
Kaybolma , iç edilme riski çok nasıl güvendin?
Tamamen şans eseri gelmiş , telefon girişi yasak.
Çakma iphone almışın ona iphone denir mi?
yoksa ipad mi?
USPS First Class Maille aldığım bir ürün bana 3. haftasında geldi.
USPS Priotry Mail ile aldığım 2. haftasında geldi.
Tamamen postacının psikolojisiyle alakalı bir durum.
-
Way anasını gümrükten nasıl geçti o telefonlar :)
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------
Kaybolma , iç edilme riski çok nasıl güvendin?
Tamamen şans eseri gelmiş , telefon girişi yasak.
Çakma iphone almışın ona iphone denir mi?
yoksa ipad mi?
USPS First Class Maille aldığım bir ürün bana 3. haftasında geldi.
USPS Priotry Mail ile aldığım 2. haftasında geldi.
Tamamen postacının psikolojisiyle alakalı bir durum.
-----------------------------hacı tracking no varmış elemanın elinde zaten iç edilme riski yok. gönderilerde takip no yoksa arazi olabiliyor...
ortalama olarak 2-3 haftada geliyor istanbuldan gideceği adrese... telefon fln giriyor da hacı gift olarak gönderilirse giriyor die biliyorum
-
ist 7 gun diger sehirler 10 gunu bulur
-
hocam aldıgım iphone orjinal ayrıca sarj aleti ve kulaklıkta orjinal
-
Telefon hiç bir şekilde giremez normal şartlar altında.First Class Mailde ve Priotry Mailde de tracking no sadece
USA çıkışına kadar geçerlidir.
-
1 kere geçti belki yine gecer
-
Doğrudur şans eseri geçebilir de o fiyata nasıl buldun 0 mı?
-
hayır sıfır degil ikinci el
-
He ikinci el olabilir, bide pm atmışsın o sistem değişti artık takip sadece USA içi oluyor.
