Fizik Çalışma Mantığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    Fiziğe kafam pek basmıyor bu derse çalışma, kavrama mantığı nedir?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    Az önce mezun olmuş biri olarak (oh yes!)(fizik) tavsiye vereyim;

    fizik yavaş gelişen bi daldır, yani anlama olarak yavaş ilerlersin, ama kalıcıdır. Zorla kendini anlamadığın konular üzerine. O konuda daha çok örnek bak, ama hemen çözmek için uğraşma, bilsen de farklı örneklere bak mutlaka. yavaş yavaş, adım adım ilerleme kaydedeceksin.


    yardırmak bizim işimiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    tavsiye için teşekkürler uygulayacağım hayırlı olsun bu arada
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    az önce :)   

     

    hayırlı olsun. bu arada merak ediyorum fizik mezunları özel sektörde ne konuda çalışabiliyorlar?


    enjoy i'm vaccinated
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    kafanda hareketleri canlandırmayı dene.

    Fizik bir animasyon gibidir aslında.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    az önce :)   

     

    hayırlı olsun. bu arada merak ediyorum fizik mezunları özel sektörde ne konuda çalışabiliyorlar?


    -----------------------------

    ar-ge bölümü olan işyerlerinde, (genelde malzeme fiziği üzerine oluyor)

    ölçüm (metroloji)

    ekonomi (einstein'in bir kaç fonksiyonunu borsa ve ekonomiye uyarlamışlar)

    yazılım :)

    medikal cihaz (kurulum, bakım, teknik destek, satış)

    diye başlayan bi liste :)

    teşekkür ederim, son finalim "az önce" belli olmuştu ondan :)


    yardırmak bizim işimiz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek
    Hocam kendine bir onyargi edinme.Ayni onyargiyi ben geometri icin yapiyordum simdi o durumu astim ugrasiyorum.Fizigin zor birseyi yok cogu sorulari basit mantik olayina dayandiriyorlar tabi ben osym icin konusuyorum senin hedefin ne bilmem.Osym nin sorulari icin ilk once su cozumlu dvdsi olan kitaplardan al birtane atiyorum dinamik mi calisacaksin yarim saatte konuya bir goz at sonra o testi cozebildigin kadar coz ve izle.daha sonra baska testten coz her konudan 150-200 cozsen full cikarmaman is kazasi olur :)

    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
Toplam Hit: 1062 Toplam Mesaj: 7