Fizik Çalışma Mantığı
-
Fiziğe kafam pek basmıyor bu derse çalışma, kavrama mantığı nedir?
-
Az önce mezun olmuş biri olarak (oh yes!)(fizik) tavsiye vereyim;
fizik yavaş gelişen bi daldır, yani anlama olarak yavaş ilerlersin, ama kalıcıdır. Zorla kendini anlamadığın konular üzerine. O konuda daha çok örnek bak, ama hemen çözmek için uğraşma, bilsen de farklı örneklere bak mutlaka. yavaş yavaş, adım adım ilerleme kaydedeceksin.
-
tavsiye için teşekkürler uygulayacağım hayırlı olsun bu arada
-
az önce :)
hayırlı olsun. bu arada merak ediyorum fizik mezunları özel sektörde ne konuda çalışabiliyorlar?
-
kafanda hareketleri canlandırmayı dene.
Fizik bir animasyon gibidir aslında.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------az önce :)
hayırlı olsun. bu arada merak ediyorum fizik mezunları özel sektörde ne konuda çalışabiliyorlar?
-----------------------------ar-ge bölümü olan işyerlerinde, (genelde malzeme fiziği üzerine oluyor)
ölçüm (metroloji)
ekonomi (einstein'in bir kaç fonksiyonunu borsa ve ekonomiye uyarlamışlar)
yazılım :)
medikal cihaz (kurulum, bakım, teknik destek, satış)
diye başlayan bi liste :)
teşekkür ederim, son finalim "az önce" belli olmuştu ondan :)
-
Hocam kendine bir onyargi edinme.Ayni onyargiyi ben geometri icin yapiyordum simdi o durumu astim ugrasiyorum.Fizigin zor birseyi yok cogu sorulari basit mantik olayina dayandiriyorlar tabi ben osym icin konusuyorum senin hedefin ne bilmem.Osym nin sorulari icin ilk once su cozumlu dvdsi olan kitaplardan al birtane atiyorum dinamik mi calisacaksin yarim saatte konuya bir goz at sonra o testi cozebildigin kadar coz ve izle.daha sonra baska testten coz her konudan 150-200 cozsen full cikarmaman is kazasi olur :)
