FLAŞ! "Süper Savcı" Görevden Alındı
-
İzmir ve Ege Bölgesi'nde çok sayıda operasyonu başlatan Özel Yetkili Cumhuriyet Savcısı Murat Gök'ün yetkileri elinden alındı.
İki yıl boyunca Özel Yetkiyle görev yaptığı İzmir Adliyesi'nde belediyeler de dahil, kamu kurumlarındaki suç örgütlerine yönelik operasyonlarla adını duyuran Murat Gök, Adalet Bakanlığı'nın emriyle yetkileri alınarak düz savcı yapıldı.
Bakanlığın kararı Gök'e İzmir Cumhuriyet Başsavcısı Emin Özler tarafından tebliğ edildi. Gök'e yapılan tebligatta, ‘Özel yetki ile yaptığınız soruşturma ve operasyon yetkiniz sona erdirilmiştir' denildi. Murat Gök'ün haziran ayı sonunda çıkan Hakimler ve Savcılar Kararnamesi ardından başka bir ile atanacağı öne sürüldü.
Savcı Murat Gök, "Böyle bir şey niye yapıldı anlamış değilim. Bazı kişilerin yaptığım işler hoşuna gitmedi. Arı kovanlarına çomak soktum. İşleri ve düzenleri bozuldu. Soruşturma ve operasyon yapma yetkim Başsavcılıkça görülen lüzum üzerine alındı. Sanırım buraya kadarmış. İstifa edeceğim" dedi.
Gök, Anafor operasyonu, Şafak operasyonu, Rıhtım operasyonu, Kumsal operasyonu adı altında operasyonlar gerçekleştirmişti. Gök ayrıca terör örgütlerine karşı da başarılı operasyonlar yürütmüştü. Ağır Ceza Hakimini rüşvet alırken yakalayan Gök'ün yürüttüğü Anafor operasyonunda Sami Hoştan da ifade vermişti.
-
yaw kardeşim bu ülkede doğru bişeyler yapınca neden hemen engelliyorlar anlamış değilim.
acaba adamın bi açığınımı yakaladılar bu yetkileri kötüye kullanmasıyla ilgili :S
-
Öyle bir ülkedeyiz ki, kim doğru kim yanlış, kim suçlu kim suçsuz bilemiyoruz. Tarafsız yayın ilkesi ile bizi bilinçlendirmesi gereken medya taraf tutuyor, birisinin ak dediğine diğeri kara diyor. En güvendiğimiz kurumlar teröre destek veriyor, İslam alimliği yapan, diyanetten sorumlu kişiler bariz harama el uzatıyor...
Peki bu savcıyı görevini başarılı bir şekilde yerine getirip birilerinin oyununu bozduğu için mi görevinden aldılar, yoksa görevi kötüye kullandığı için mi ? Yada bu yapılan eylemi onuruna yediremediği için mi istifa ediyor yoksa yaptığı usulsuzlukler gün ışığına çıkmadan sessizce sahneden göze batmadan ayrılmak için mi, kim bilir. Biz sadece oyuncularız bu hayat denilen sahnede, bazen rol verirler oynarsın bazen izleyici olursun, genelliklede figurandan öteye gitmez rolümüz...
Kimin doğru olduğuna kim karar veriyor ?
Amaçsız yaşadık onlarca yıl sebebi neydi? Bence doğan her bedene ŞEYTAN eli değdi ..!
-
İzmir'e soluk aldırdığını düşündüğüm adamlardan birtanesiydi. Hatta eminim ki çetelerin de bir numaralı düşmanıydı. Neyse sağlık olsun .. Bir bildikleri vardır bizimkilerin. Burası Türkiye..
-
doğru söyleyen dokuz köyden kovulmasa şaşardım..
-
allahtan Recep Yazıcıoğlu gibi öldürmemişler adamı burası türkiye başımızda AKP olur böyle vakalar tabi doğal olarak :)
-
deveye diken insana ... sözü tekrar gösterdi bu olayda.
