folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Flash Bellegimi Düşürmüşüm ?



Flash Bellegimi Düşürmüşüm ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    s.a mürid kardeşlerim flash bellegimi bugun düşürdügümü fart ettim anahtarlığıma takılı olurdu genelde ama anahtardan ziyade içindeki bilgilerim önemli

    kişişel kimlik bilgim var kpss sinavlarına katılmak için güvenlik araştırma formu doldurmuştum herhangi bi sorun olurmu geri kalan zaten önemli degil

    içindekilerin ?


    asdasdsa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkeraaa
    berkeraaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    hocam maalesef yapabileceğin pek birşey yok...flash belleğimi kaybettim hükümsüzdür gibi bir ilanda verilmez...kişisel bilgiler derken özel neler var mesela ??

    Ad

    Soyad

    Doğum Tarihi

    Telefon

    Adres

    ------------Buraya kadar sorun yok...neredeyse Facebook'da bile bunların hepsi zaten mevcut

    Önemli olan vergi numaran , kredi kartı bilgilerin , şifrelerin falan ( Anne kızlık soyadı ve vergi durumu riskli mesela )

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    berkeraaa bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam maalesef yapabileceğin pek birşey yok...flash belleğimi kaybettim hükümsüzdür gibi bir ilanda verilmez...kişisel bilgiler derken özel neler var mesela ??

    Ad

    Soyad

    Doğum Tarihi

    Telefon

    Adres

    ------------Buraya kadar sorun yok...neredeyse Facebook'da bile bunların hepsi zaten mevcut

    Önemli olan vergi numaran , kredi kartı bilgilerin , şifrelerin falan ( Anne kızlık soyadı ve vergi durumu riskli mesela )


    -----------------------------

    Sadece kimlik bilgilerim ve ev adresim var hocam başka birşey yok ? benim yapmam gereken herhangi bir şey varmi


    asdasdsa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    bişey olmaz senin adına Bir sürü hesap  açabilirler :) kpss'de o katılır artık :) 

    Sana tavsiyem şu olur.En yakın karakola git.çalındı diye haber ver. tutanak tutsunlar. ama kaybettim, düşürdüm tarzında hiç bişi söyleme sıyır montun cebindeydi

    işte cafede otururken tuvalete gittiğimde çalmışlar sanırım. kimseden şüphelenemiyorum diye. yanınada paramda gitti bi rakam söyle.tutatlar tutanağını. eğer hakkında bişi yaparlarsa bulan kişiler bi sorun olmaz :)

     

    Ben cüzdan kaybettiydim. içinde 600tl civarı para kredi kartları okul kimliği.filan herşey içindeydi. gazeteye ilan yerine biraz kötü oldu ama çalıntı oldu diye tutanak tutturmuştum :)


    Zehirrr . . .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    Sezpanhe bunu yazdı:
    -----------------------------

    bişey olmaz senin adına Bir sürü hesap  açabilirler :) kpss'de o katılır artık :) 

    Sana tavsiyem şu olur.En yakın karakola git.çalındı diye haber ver. tutanak tutsunlar. ama kaybettim, düşürdüm tarzında hiç bişi söyleme sıyır montun cebindeydi

    işte cafede otururken tuvalete gittiğimde çalmışlar sanırım. kimseden şüphelenemiyorum diye. yanınada paramda gitti bi rakam söyle.tutatlar tutanağını. eğer hakkında bişi yaparlarsa bulan kişiler bi sorun olmaz :)

     

    Ben cüzdan kaybettiydim. içinde 600tl civarı para kredi kartları okul kimliği.filan herşey içindeydi. gazeteye ilan yerine biraz kötü oldu ama çalıntı oldu diye tutanak tutturmuştum :)


    -----------------------------

    Ya bulan adam "hak yemez nuri" ise ne olacak? :)) O da karakola ben bunu buldum diyerek gidince işler kızışabilir gibi :)

    Not: Geçmiş olsun, ne diyem...


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    tutkun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sezpanhe bunu yazdı:
    -----------------------------

    bişey olmaz senin adına Bir sürü hesap  açabilirler :) kpss'de o katılır artık :) 

    Sana tavsiyem şu olur.En yakın karakola git.çalındı diye haber ver. tutanak tutsunlar. ama kaybettim, düşürdüm tarzında hiç bişi söyleme sıyır montun cebindeydi

    işte cafede otururken tuvalete gittiğimde çalmışlar sanırım. kimseden şüphelenemiyorum diye. yanınada paramda gitti bi rakam söyle.tutatlar tutanağını. eğer hakkında bişi yaparlarsa bulan kişiler bi sorun olmaz :)

     

    Ben cüzdan kaybettiydim. içinde 600tl civarı para kredi kartları okul kimliği.filan herşey içindeydi. gazeteye ilan yerine biraz kötü oldu ama çalıntı oldu diye tutanak tutturmuştum :)


    -----------------------------

     

    Ya bulan adam "hak yemez nuri" ise ne olacak? :)) O da karakola ben bunu buldum diyerek gidince işler kızışabilir gibi :)

    Not: Geçmiş olsun, ne diyem...


    -----------------------------

    kimseden şikayetçi değilim diye yazdırmazsa işler kızışabilir :) Valla benim elimde avcumda para kalmadığından bide kimlik çıkartmak için gittiğimde para istediklerinden böyle yaptım :o) yapcak bişe yokdu :) 2 gün aç yattım amk :D


    Zehirrr . . .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    Hocalar kimlik bilgilerimden kastım sadece word de yazılmış kimlik bilgilerm


    asdasdsa
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokayortaburun
    gokayortaburun's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2010
    Erkek

    Hacı alan biçimlendirir kendi kullanır bence. hiç kasmaya gerek yok. Ne yapacakki adam. Tanımaz etmez. Hiçkimseninde basına bela almak isticeni sanmıyorum. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    Buldum arkadaslar buldummmmmmmmmm :D

     

    Allah fakir kulunu sevindirmek istediginde eşyasını kaybettirir sonra geri bulduttururmuş :D ne kadar dogru bir cümle ya


    asdasdsa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    hayırlı olsun :)


    Zehirrr . . .
Toplam Hit: 1701 Toplam Mesaj: 10