Flash Bellegimi Düşürmüşüm ?
-
s.a mürid kardeşlerim flash bellegimi bugun düşürdügümü fart ettim anahtarlığıma takılı olurdu genelde ama anahtardan ziyade içindeki bilgilerim önemli
kişişel kimlik bilgim var kpss sinavlarına katılmak için güvenlik araştırma formu doldurmuştum herhangi bi sorun olurmu geri kalan zaten önemli degil
içindekilerin ?
-
hocam maalesef yapabileceğin pek birşey yok...flash belleğimi kaybettim hükümsüzdür gibi bir ilanda verilmez...kişisel bilgiler derken özel neler var mesela ??
Ad
Soyad
Doğum Tarihi
Telefon
Adres
------------Buraya kadar sorun yok...neredeyse Facebook'da bile bunların hepsi zaten mevcut
Önemli olan vergi numaran , kredi kartı bilgilerin , şifrelerin falan ( Anne kızlık soyadı ve vergi durumu riskli mesela )
-
berkeraaa bunu yazdı:
-----------------------------
hocam maalesef yapabileceğin pek birşey yok...flash belleğimi kaybettim hükümsüzdür gibi bir ilanda verilmez...kişisel bilgiler derken özel neler var mesela ??
Ad
Soyad
Doğum Tarihi
Telefon
Adres
------------Buraya kadar sorun yok...neredeyse Facebook'da bile bunların hepsi zaten mevcut
Önemli olan vergi numaran , kredi kartı bilgilerin , şifrelerin falan ( Anne kızlık soyadı ve vergi durumu riskli mesela )
-----------------------------Sadece kimlik bilgilerim ve ev adresim var hocam başka birşey yok ? benim yapmam gereken herhangi bir şey varmi
-
bişey olmaz senin adına Bir sürü hesap açabilirler :) kpss'de o katılır artık :)
Sana tavsiyem şu olur.En yakın karakola git.çalındı diye haber ver. tutanak tutsunlar. ama kaybettim, düşürdüm tarzında hiç bişi söyleme sıyır montun cebindeydi
işte cafede otururken tuvalete gittiğimde çalmışlar sanırım. kimseden şüphelenemiyorum diye. yanınada paramda gitti bi rakam söyle.tutatlar tutanağını. eğer hakkında bişi yaparlarsa bulan kişiler bi sorun olmaz :)
Ben cüzdan kaybettiydim. içinde 600tl civarı para kredi kartları okul kimliği.filan herşey içindeydi. gazeteye ilan yerine biraz kötü oldu ama çalıntı oldu diye tutanak tutturmuştum :)
-
Sezpanhe bunu yazdı:
-----------------------------
bişey olmaz senin adına Bir sürü hesap açabilirler :) kpss'de o katılır artık :)
Sana tavsiyem şu olur.En yakın karakola git.çalındı diye haber ver. tutanak tutsunlar. ama kaybettim, düşürdüm tarzında hiç bişi söyleme sıyır montun cebindeydi
işte cafede otururken tuvalete gittiğimde çalmışlar sanırım. kimseden şüphelenemiyorum diye. yanınada paramda gitti bi rakam söyle.tutatlar tutanağını. eğer hakkında bişi yaparlarsa bulan kişiler bi sorun olmaz :)
Ben cüzdan kaybettiydim. içinde 600tl civarı para kredi kartları okul kimliği.filan herşey içindeydi. gazeteye ilan yerine biraz kötü oldu ama çalıntı oldu diye tutanak tutturmuştum :)
-----------------------------Ya bulan adam "hak yemez nuri" ise ne olacak? :)) O da karakola ben bunu buldum diyerek gidince işler kızışabilir gibi :)
Not: Geçmiş olsun, ne diyem...
-
tutkun bunu yazdı:
-----------------------------
Sezpanhe bunu yazdı:
-----------------------------
bişey olmaz senin adına Bir sürü hesap açabilirler :) kpss'de o katılır artık :)
Sana tavsiyem şu olur.En yakın karakola git.çalındı diye haber ver. tutanak tutsunlar. ama kaybettim, düşürdüm tarzında hiç bişi söyleme sıyır montun cebindeydi
işte cafede otururken tuvalete gittiğimde çalmışlar sanırım. kimseden şüphelenemiyorum diye. yanınada paramda gitti bi rakam söyle.tutatlar tutanağını. eğer hakkında bişi yaparlarsa bulan kişiler bi sorun olmaz :)
Ben cüzdan kaybettiydim. içinde 600tl civarı para kredi kartları okul kimliği.filan herşey içindeydi. gazeteye ilan yerine biraz kötü oldu ama çalıntı oldu diye tutanak tutturmuştum :)
-----------------------------Ya bulan adam "hak yemez nuri" ise ne olacak? :)) O da karakola ben bunu buldum diyerek gidince işler kızışabilir gibi :)
Not: Geçmiş olsun, ne diyem...
-----------------------------kimseden şikayetçi değilim diye yazdırmazsa işler kızışabilir :) Valla benim elimde avcumda para kalmadığından bide kimlik çıkartmak için gittiğimde para istediklerinden böyle yaptım :o) yapcak bişe yokdu :) 2 gün aç yattım amk :D
-
Hocalar kimlik bilgilerimden kastım sadece word de yazılmış kimlik bilgilerm
-
Hacı alan biçimlendirir kendi kullanır bence. hiç kasmaya gerek yok. Ne yapacakki adam. Tanımaz etmez. Hiçkimseninde basına bela almak isticeni sanmıyorum.
-
Buldum arkadaslar buldummmmmmmmmm :D
Allah fakir kulunu sevindirmek istediginde eşyasını kaybettirir sonra geri bulduttururmuş :D ne kadar dogru bir cümle ya
-
hayırlı olsun :)
