folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Flash Bellekt Bozulan Dosyalar ???



Flash Bellekt Bozulan Dosyalar ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    slm müridler... flash belleğimi bir bilgisayara taktım ve ardından flashtaki tüm dosya sistemleri bozuldu. hiçbir dosyayı açamıyorum... daha iyi anlaşılması açısından bir ss de koydum. bu dosyaları kurtarmam gerekiyo. benim için önemli dosyalar. yardımcı olabilr misiniz ???


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Başlat->Çalıştır->cmd.exe

    CHKDSK /f/r X:    burdaki X: disk sürücüsünün harfi dir.  C:\   D:\  gibi

    Bittikten sonra tekrar 2. kez yap aynısını

    muhtemelen çözülür.


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Başlat->Çalıştır->cmd.exe

    CHKDSK /f/r X:    burdaki X: disk sürücüsünün harfi dir.  C:\   D:\  gibi

    Bittikten sonra tekrar 2. kez yap aynısını

    muhtemelen çözülür.


    -----------------------------

    hocam bozuk dosyaların hepsini sildi yaa :S:S:S


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam zamanında bana da olmuştu o baya bi uğraşmıştım da çözüm bulamamıştım.. çaresi yoktu bilemiyorum ama.


    la?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    hay aq ya :S lazım olan dosyaların alayı gitti ya :S:S:S


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Yapma be hacı.. Valla çok üzüldüm...

    Ama bende sorunsuz çalışmıştı....

    Edit: Hacı bu komut dosyaları sildiyse muhtemelen kurtarılamaz olduğundandır. Çünkü bu komut windows un kendi disk kurtarma komutu.


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yapma be hacı.. Valla çok üzüldüm...

    Ama bende sorunsuz çalışmıştı....


    -----------------------------

    ilgin için saol ama gitti bozuk olanların hepsi ya :( nese yine de saol...


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Hoca silindiğine bakma recovery programlarıyla geri gelir belki R-studio muydu neydi bi program güzel kurtarma yapıyordu.

    Ama sorumluluk kabul etmiyorum, ne olur ne olmaz :| 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca silindiğine bakma recovery programlarıyla geri gelir belki R-studio muydu neydi bi program güzel kurtarma yapıyordu.

    Ama sorumluluk kabul etmiyorum, ne olur ne olmaz :| 


    -----------------------------

    olan oldu artık yaa. üzüldüm ama sağlık olsun nabalım...


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
Toplam Hit: 1355 Toplam Mesaj: 9