Flash Bilen Mürid ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Flash bilen bi mürid lazim yarin sabaha bi proje yetiştircez sayfa geçişlerini ayarlıyamadik pm plz :\


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    sayfa gecislerini ayarlayamadik derken nasil bi problemdir bu haci butun flashiniz kod uzerindemi calisiyor yoksa gorselmi calistiniz? hang dili kullaniyorsunuz as2 mi 3 mu biraz aciklayici yazarsaniz belki yardimci olan cikar bole zor yardim edilir


    delimiyim ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Bunca zamana kadar neredeydin,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    aklınızda bulunsun benim gibi bu işle profesyonel ilgilenen hiç kimse hayrına bir projeyi hemen yarına yapamaz. hayırsızları bile zor yetiştiriyoruz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    sayfa geçişlerinden kastın nelerdir bilgi verirmisin.

    Tween ayarlarında mı sorun yaşadınız.

    Birde as2.0 mı as3.0 mı kullandınız projede ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    on(release) {

    gotoAndPlay('Scene 1',4);

    }

    sahne 1 den 4 e gitmek istiyorum yukaridaki kodu yaziyorum sahne 4 e de stop (); koyuyorum fakat buton tikladigimda gitmiyo:S


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    bychaos bunu yazdı

    on(release) {

    gotoAndPlay('Scene 1',4);

    }

    sahne 1 den 4 e gitmek istiyorum yukaridaki kodu yaziyorum sahne 4 e de stop (); koyuyorum fakat buton tikladigimda gitmiyo:S

    sahneye mi giceksiniz kareye mi?


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    neden ben? neden ben bişey yazınca kimse o konuya daha cevap atmıyor? neden yıaa

    BURAK_X tarafından 31/Ara/12 04:41 tarihinde düzenlenmiştir

    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    sahne 


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    up: |


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    bychaos bunu yazdı

    on(release) {

    gotoAndPlay('Scene 1',4);

    }

    sahne 1 den 4 e gitmek istiyorum yukaridaki kodu yaziyorum sahne 4 e de stop (); koyuyorum fakat buton tikladigimda gitmiyo:S

    on(release) {

    gotoAndPlay("scene1",4);

    }

    Bole dene bide

    u235 tarafından 31/Ara/12 20:17 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1086 Toplam Mesaj: 11