folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Flash Bilenler Yardım Plss!!Accordion Menü!!



Flash Bilenler Yardım Plss!!Accordion Menü!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek
    Arkadaşlar ben accordion menü yapmak istiyorum ama kaynak bulamadım.Daha doğrusu bu tür dersveren sitelere baktım yok ve anlatanlarda düzgün anlatmamış yapabilen varsa yardım ederse sevinirim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    JS ile yapmak istersenki daha şık olur NavStudio 2005 güzeldir.nettede seriali mevcut

     İlle Flashla yapıcam Diyosan en basit program 123 Flash Menu bununda cracki var

    Uğraşıcam Öğrenicem Diyosan Swish MAx

     


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek
    legendary bunu yazdı:
    -----------------------------

    JS ile yapmak istersenki daha şık olur NavStudio 2005 güzeldir.nettede seriali mevcut

     İlle Flashla yapıcam Diyosan en basit program 123 Flash Menu bununda cracki var

    Uğraşıcam Öğrenicem Diyosan Swish MAx

     


    -----------------------------
    ya murid bunların kullanışları kolaynmıdır bi şuraya bak böle biey yapabilirmiyim   http://www.airtightinteractive.com/projects/tiltviewer/app/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Hocam O gösterdiğin şeyin akordiyon menüyle bi alakası yok.Component o Yani bildiğin adobe flash kullanman lazım.

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
Toplam Hit: 1798 Toplam Mesaj: 4