Flash Formdaki Verileri Gondermek
-
flash form la ilgili bi dunya ornek inceledim amacalisan bi tane yok
yardimci olabilcek kimse var mi?
-
ben kendi formumumu baz alarak yazıyorum;
3 adet input text 1 adette buton oluştur;
etiket adları olarak "isim", "email", "yorum" ve buton etiketide "gonder" olsun;
ayrı bir layer aç layer 2 olarak açacaktır adını layer adını "kodlar" yap ve timeline ilk karesine şu kodları yaz;
------------------------------------------
gonder.onPress = function(){
if(isim.text!="" && yorum.text !="" && email.text!="" ){
verilerim.isim = isim.text
verilerim.yorum = yorum.text
verilerim.email = email.text
verilerim.sendAndLoad("ekle.php", verilerim, "POST")
}
}
verilerim = new LoadVars()
verilerim.onLoad = function(){
if(this.yazdir=="tamam") {
gotoAndStop(2)
sonuc.text = "Verileriniz kaydedildi"
} else {
gotoAndStop(2);
sonuc.text = "Veri kaydında hata oluştu"
}
}
stop();------------------------------------------------
(koddanda anlaşılacagı üzere verileri ekle.php ye atıp orada işlem yapıyoruz php dosyamıza geleceğiz)
daha sonra layer1e dön tekrar 2. karesine "veriler kaydedildi", "yorumunuz eklendi" gibi bi static text at kodlar layerının 2. karesine as kodları olarak "stop();" yaz
ekle.phpmizi oluşturalım;
ben sqlde kullanmak için tablo adını "iletisim" yaptım ve 4 adet sütun açtım isim email yorum ve tarih php dosyası ie şu şekilde
----------------------------------------
$isim = $_POST['isim'];
$email = $_POST['email'];
$yorum = $_POST['yorum'];
$tarih = date("y-m-d");
$connect = mysql_connect("localhost", "SQL KULLANICI ADIN", "SQL KULLANICI PASS");
mysql_select_db ("DATABASE", $connect);
$result = mysql_query("INSERT into iletisim (isim, email, yorum, tarih) values ('$isim', '$email', '$yorum', '$tarih')") or die (mysql_error());
if($result) echo "yazdir=tamam&";
else echo "yazdir=hata";
?>------------------------------------------
kullandıgın swf ve php dosyan aynı dizinde bulunsun :) iyi calışmalar....
-
sagolasin bilader
sabah site kapali oldugu icin cevabini simdi goruyorum ben de bu arada bi sekilde cozdum olayi :=)
butonun send koduna
on (release) {
if (!email.length || email.indexOf("@") == -1 || email.indexOf(".") == -1) {
EmailStatus = "Lütfen geçerli bir Email adresi giriniz.";
}else if (!adsoyad.length) {
EmailStatus = "Lütfen Ad - Soyad bilgilerinizi giriniz.";
}else if (!telefon.length) {
EmailStatus = "Lütfen telefon numaranızı yazınız.";
}else if (!mesaj.length) {
EmailStatus = "Lütfen mesaj alanını boş bırakmayınız.";
}
else {
loadVariablesNum ("mail.asp", "0", "Post");
EmailStatus = "Mesaj gönderldi.";
}
}kodunu girdim. hem verileri kontrol ettirebildim hem de direkt mail.asp dosyasindan mail attirabildim. belki birinin isine yarar. unutmadan, veri alanlarini input text yapip sag alttaki var bolumune de isim veriyosunuz. yukardaki kodlardaki email, mesaj, adsoyad gibi isimler inputtext lerin var larinin adlari.
belki birinin isine yarar. kolay gelsin ...
