Flash Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba sizden bir flash hakkında yardım almak istiyorumda.

     

    Teknosa sitesinden alıntı bir resim koyuyorum. oraya girip bakarsığınız. ordaki gibi flashtan bir menü yapmak istiyorum bunu 3. part bi yazılımla nasıl yaparım yardımları bekliyorum. 

     

    Edit : Arkadaşlar reklam olmasın ben sadece direk inceleyebilmeniz için yer söledim.  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeAdPaN
    DeAdPaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    resimden tam olarak nasil bi menu oldugu hic ama hic anlasilmiyo. uzerine tiklar siteye giderim dedim olmadi.

    teknosanin sitesine girdim orda senin gosterdigin bolum menu degil. teknosanin normal menusunu diyosan da o js ile yazilmis flash degil

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    Ya resim de gösterdiğim yer sitede ana sayfada solda duruyor ondan yapmak istiyorum bende.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    yeri geldi magdem benimde sorum olcak... flashta butonlara nasıl link verilir..bir de fla yı editlerken nasıl olur anlatırsanız sevinirim..

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Valla ordaki menüyü görebilseydim yardımcı olmaya çalışırdım :) şimdi gelelim sorulara :D bende yeni başladım flasha sadece 2 gün oldu :P buton yapımı özetle şöyle;

    Buton için bişey yapıyorsunuz,daha sonra butona sağ tıklayıp edit diyosunuz,4 tane fram çıkıcak "up-down-over-hit" fln var.Onlara göre ne istiyosanız yapın deneye deneye çözersiniz,ses eklemek istiyosanız yine oraya ekliceniz ;) şimdi hareket kısmı bu kadar.Gelelim link vermeye,onun içinde actionscript kullanıcaz;

    Butonu seçili yapıyoz sadece ve aşada actionscript kod penceresi var onu açıyoz,oraya aynen;

    on(press) {

    getURL("siteadresi","_blank");

    }

     

    Bu link vermek içindi,eğer bir başlat butonu yapmak isterseniz comedi grafinin sitesindeki animasyonlardaki gibi;

    on(press) {

    gotoAndPlay(Animasyonun hangi frameden başlamasını istiyosanız o) ;

    }

    İyi butonlar :D

    NOT:Butonları export ederken falan hata verirse kesinlikle sorun kodu butona değil başka bi nesneye yazmanızdır :D 


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Nan sonuçlarınızı yazın bari =)

    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    aga lar ya resimde  gözüken sitede eşek kadar var ya görmüyonuz mu alooo yaw ben halisisisisilliiii lasyon mu görüyom :S
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca kusra bakma ancak deneme fırsatım oldu..

    HATA:

    **Error** Scene=Scene 1, layer=Layer 7, frame=6:Line 1: Mouse events are permitted only for button instances
         on(press) {

    Total ActionScript Errors: 1   Reported Errors: 1

    **Error** Scene=Scene 1, layer=Layer 7, frame=6:Line 1: Mouse events are permitted only for button instances
         on(press) {

    Total ActionScript Errors: 1   Reported Errors: 1


    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bak ne didim notta? KESİNLİKLE ÖNCE BUTONA TIKLAYIN BİKERE,DAHA SONRA KODU YAZIN AŞADAKİ PENCEREYE :D

    Sorun neymiş sende;

    Mouse events are permitted only for button instances

    Yani Türkçesi

    Mouse işlemleri sadece butonlar için geçerlidir.

    Yani çözümü

    Butona tıklada yaz kodu =) özellikle bu uyarı için not yazdım bide :D

    Bu arada gelelim esas menüye;

    Baktım yukardaki menüye,javascriptmidir dhtmlmidir bilmem ama uyduruk bişey :P flashtada yapılmış şey; aşada 2 buton var,belli sürelerle seçim deişiyo fln,arada geçiş efekti işte.Nasıl yaparsın bilmem çünküher swf dosyası sadece flashla yapılmıyo,adamlar işin içine javascript,php flnda katıyo.

    Bknz: www.flashokulu.com

     


    :)
Toplam Hit: 2030 Toplam Mesaj: 9