Flash Playerımda Mı Sorun Var?
-
arkdaşalr netten pnline film izlerken filan tam ekran yapıp izliyourm ya.
5 10 dk da bir tam ekrandan otomatik çıkıyo tekrar yyapıyorum sonra yine aynı hadise?
-
ekran koruyucu, monitörü kapat vb.. aktif olabilirmi ?
değilse konu up
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
ekran koruyucu, monitörü kapat vb.. aktif olabilirmi ?
değilse konu up
-----------------------------yok değil aga zaten ayarsız belli bir zaman aralığında değil kafaya göre 3 5 10 farketmiyo değişik değişik atıyor.
özellikle altan kontrol ettim çalışan başka program varmı diye yoktu
-
flash player i guncelle son surumunu yuklemeyi dene,
benimde ilk aklima gelen ekrankoruyucu idi
Toplam Hit: 531 Toplam Mesaj: 4
