

Flash Videolarda Ses Sorunu [Misal Youtube :( ]
-
Arkadaşlar bir sorunum var bilgisayarcı falan da çözemedi telefondan bende bişiler karıştırdım size danışayım dedim.Şimdi sorun şu Flash vb. kullanan(media playerda ses var ) sitelerde videoları görüyorum ama ses yok yapabileceğim bir şey var mı arkadaşlar müzik falan winamp tan iTunesten dinliyorum sorun yok internet explorer kullanıyorum İnternet üzerinde bulunan flash tabanlı şeylerde ses yok .Bir yardım eli uzatırsanız..
-
youtube da sağ alt köşedeki ses kontrollerini kontrol et
1-BAŞLAT'tan çalıştır'ı tıkla ve regedit yazarak kayıt defteri düzenleyicisine gir.
2-Sol taraftaki menüyü kullanarak;
Bilgisayarım\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32 'a kadar ilerle.
3-Sağ taraftaki pencerede boş bi yere tıklayarak YENİ ardından DİZE DEĞERİ ni tıklayarak satır ekle. Satırın ismini wavemapper olarak değiştirip ENTER'a bas. Böylece Adı wavemapper, Türü REG_SZ olan bir satır eklemiş olcan. wavemapper ismine çift tıkla, size değer verisi girmeni isteyen bir pencere açılacak. Buraya msacm32.drv yaz ve Tamam'ı tıkla. Eklemiş olduğun satırın son hali şöyle olacak:
wavemapper REG_SZ msacm32.drv
4-Kayıt defteri düzenleyicisini kapat.tekrar izle -
Kayıt defterinde wavemapper REG_SZ msacm32.drv buulunuyor zaten .Youtube kısmını halledemedim