Florensia Online ( Tanıtım Değil )
-
Arkadaşlar bnm pc xp İken bu oyunu açıorudm ve 2. clienti yani oyunda 2 char açmak için oyun simgesi sağ tık farklı çalıştırla
açabiliordum Ama Win 7 kurdum Artık olmuor ole bişi Nasıl açabilirim acaba win7 de farklı çalıştır varmıki ?
Win 7 De Farklı Çalıştır yok varmı ?
Not: Oyunu oynayanlar Varmı
-
win7 de hersey acayip win7 için çift client açma diye arattır başka arkadasların acabılıyormu bu arada cift client birde patch geldimi belki o açık kapatılmıştır
-
yok hocam arkadaşın Xp Sistemi ondan açabilioz 2 char
bide oyun pek tanındık deil kaç yıldır pot fln da yok :D o yuzdan bakdım olmadı
-
xp yukle sen en iyisi win7 oyunlarda cok sorun cıkartıyor olmadı knight silkroad vs vs gibi oyunlarda win7 de çift client acma taktıklerıne bak sonra kendınde uygula
-
Yok hocam Lanet Oyunda hack Shield var saçmalık ya
Mesela 2 Tane Kullanıcı hesab açıorsun xp de 2 sindede oyunu açabiliordun oturmları deiştirerek Ama yine Bundada olmuor :D
