FM10 Appcrash

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ADSIZ
    ADSIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

     

    önceki sistem xp sp2 idi pc biraz eskiydi sırf oyun için başka bi kasa getirdim xp sp2 yine çalışmadı gittim win7 yükledim gene olmadı çıldırmak üzereyim....

    xp de sorun kodu falan yoktu win7 de kod var belki bile varsa diye yazıyım...

    fm 2010 10.1.0f84702 patch 10.2 idi sanırım ilk kurduğumda çalışmayınca bide patch indirdim yine olmadı...

    haa bide şu var aynı oyunu bi arkadaşın laptopunda denedik ondan çalıştırıyo patch gerekmeden hemde bende niye böe bi sorun var lütfen bekliyorum yardımlarınızı....

    intel core 2 duo 2.4 ghz 1gb ram geeforce 8500gt ekran var ama bu oyunu oynayamıoırum

     

     

     

    Sorun imzas

    ı:

     

     

     

     

     

    Sorunlu Olay Ad

    ı: APPCRASH 

    Uygulama Adı: fm.exe

    Uygulama Sürümü: 10.0.0.14845

    Uygulama Zaman Damgası: 4acbdd56

    Hata Modülü Adı: fm.exe

    Hata Modülü Sürümü: 10.0.0.14845

    Hata Modülü Zaman Damgası: 4acbdd56

    Özel Durum Kodu: c0000005

    Özel Durum Uzaklığı: 00d357c5

    OS Sürümü: 6.1.7600.2.0.0.256.1

    Yerel Kimlik: 1055

    Ek Bilgiler 1: 0a9e

    Ek Bilgiler 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

    Ek Bilgiler 3: 0a9e

    Ek Bilgiler 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    sunu yuklermisin hocam.

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    http://selimonder.com/selim/kurci/windows-vista-7-bex-ve-appcrash-hatasi-ve-cozumu.html

    bununla ilgili bi dokuman yazmıştım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ADSIZ
    ADSIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    7-19 dxwebsetupı daha önce denemiştim zaten son sürüm yüklü onu 2 gün önce indirdiğim için uygulamadım abi saol cevabın için...

     

    hollyzone abi senin döküman süper uyguladım ama hala bi sonuç vermedi çıldırtacak bu sorun beni belirrttiğin gibi bütün adımları uyguladım ama hala aynı ama gerçekten süper bi yazı hazırlamışsın eminim bi çok kişinin işine yarayacaktır yanlız bende tutmadı be abi :(

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ADSIZ
    ADSIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    başka yeni bişeyler ekleyecek olan yok mu acaba bildiğiniz veya aklınıza gelen herhangi bişey...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    bu arada hocalar fm10 crack elinde olan varmı ya.?

    ( pardon hocam yeni konu açmaya gerek duymadım ) up


    Nerde o eski TBT...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu arada hocalar fm10 crack elinde olan varmı ya.?

    ( pardon hocam yeni konu açmaya gerek duymadım ) up


    -----------------------------

    http://www.fulloyun.com/f20/football-manager-2010-1-01-crack-1-01-patch-yama-30526/


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
Toplam Hit: 2186 Toplam Mesaj: 7