Fon Müzii
-
trt de arkadaşlar trt2 de haber arasında geçiş yaparken keman ağırlıklı bi hüzünlü üzik war dınını dınını dının ının nının nın nı diye bişeler bilen wamı ismini başka yerlerdede rastladım bilgisi olan warmı
-
Hay seni müzik öğretmenine deee Türkçe öğretmenine deee!! :D
-
da dadannnnnnn
-
çayda çıra olabilir :D
gaç gündür trt izleyemiom bi bugün girdim frekansı -
neesse zaten saçma bi soruydu
-
valla ben 1 senedir tvnin karsısına gecmiorum ama kesin bakarım bende eğer fon müziği diosan neyin altına koayacağına bağlı müzik konusnda yardımcı olabilirim... (pm)
-
çıkarabildiğim kadarıyla love story e benzio
Toplam Hit: 1142 Toplam Mesaj: 7
