Font
-
ben sitede farklı bir font kullanıyorum.. kendi bilgisayarımda yaptığım için o fopntu görüyor ama başka bilgisayarda bakınca windows tan default bi font çekiyor...
bunu nasıl yapabilirim.. diğer bilgisayarlarada gittiğinde benim kendi font umu görmesini istiyorum CSS de falan vamı böle bişiler
-
hoca resim değilöolay yazı.. mesela üsttarafta görüyorsundur bölümler arama flan yazıyor.. onu ben farklı bi fontla yapıyorum... sen siteye girdiğinde benim yazdığım alengirli fontlu yazıyı değilde standart bi yazı görüyorsun
-
işte ben sitemin bulunduğu ana dosya dizininde font diye bi klasor açıp o fontu içine atsam ve css de fontu kendi klasorlarimden çekebilmek için bişiler varmıdır
-
öyle bi şansın yok sanırsam..ancak flashların içine gömülüyor diye biliorm
-
valla grafikerler adina konusiym bizler baska bir pc ye yazili bir dokuman afis olsun fatura v.s olsun yazilari convert leyip gondeririz bazilari yazilari kirariz der bazilari kurveleriz der v.s. Ayni fontun olmasi cikmasi veya gorunmesi icin o pc de o fontun olmasi gerekir bu yuzden ihtimale birakamayiz
Toplam Hit: 2112 Toplam Mesaj: 5
