Font

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geceler00
    geceler00's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    ben sitede farklı bir font kullanıyorum.. kendi bilgisayarımda yaptığım için o fopntu görüyor ama başka bilgisayarda bakınca windows tan default bi font çekiyor...

    bunu nasıl yapabilirim.. diğer bilgisayarlarada gittiğinde benim kendi font umu görmesini istiyorum CSS de falan vamı böle bişiler

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geceler00
    geceler00's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    hoca resim değilöolay yazı.. mesela üsttarafta görüyorsundur bölümler arama flan yazıyor.. onu ben farklı bi fontla yapıyorum... sen siteye girdiğinde benim yazdığım alengirli fontlu yazıyı değilde standart bi yazı görüyorsun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geceler00
    geceler00's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    işte ben sitemin bulunduğu ana dosya dizininde font diye bi klasor açıp o fontu içine atsam  ve css de fontu kendi klasorlarimden çekebilmek için bişiler varmıdır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    öyle bi şansın yok sanırsam..ancak flashların içine gömülüyor diye biliorm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    valla grafikerler adina konusiym bizler baska bir pc ye yazili bir dokuman afis olsun fatura v.s olsun yazilari convert leyip gondeririz bazilari yazilari kirariz der bazilari kurveleriz der v.s. Ayni fontun olmasi cikmasi veya gorunmesi icin o pc de o fontun olmasi gerekir bu yuzden ihtimale birakamayiz

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
Toplam Hit: 2112 Toplam Mesaj: 5