Font Sorunu
-
Arkadaşlar biraz font yükledim (5400 tanecik) tabi bilgisayar doğal olarak afalladı. çift çekirdek ama şimdi bunun kurtuluşu yok mudur ? photoshop açılırken ve içerisinde font sal işlemler yaparken zıçıyor. şimdi ne yapmalı siz ce ? ben biraz araştırdım ama bulamadım nette yok bu dur bu derdun dermanu ?
-
denetim masasına gir,orda yazı tipleri kısmına gir.Çıkan fontlardan istediklerini silebilrisin, işte bu kadar
-
windows ile gelenlere direk geçme imkanı var mı ? birde bunlar çok olsa pc kasmasa :S olmaz mı ?
-
hojam nasıl olur fontsal işlem yaparken kasma :S ben anlam veremdim benim PC mde de su anda yaklasık 6000kusur tane font var ama bir sorun cıkmıor makinada genellikle grafik programları kullanılmasına karsın bir sorunla karsılasmıorum.... neden kaynaklandıgına bir anlam veremedim...
-
eski haline dönemezsin.Yapacağın iş şöyle olur.Tarihe göre sıralarsın.Yeni tarihlileri silebilirsin. Ayrıca pc neden kasılsın ki anlamıyorum.Sen yazı tipi ile ilgili iş yapınca kasılabilir.Buna da bişey diyemeyiz.5400 tane font az değil :)
-
yaa zaten misal photoshop ta yazı yazcam kasıyor :D kasmasın kardeşim.
-
ee arkadaşım, o fontlar bi menüye ekleniyor.O kadar karakter ramde belli bir yer tutar haliyle.Bunlar yüklenince senin ram dolar e o zaman da pc kasılır..Sende o kadar font ile çalışma.Eminim ki %90 işe yaramıyordur.Onları sil gitsin.Neyse cevabını fazlasıyla verdik.Uzatmanın alemi yok
kolay gelsin-----
Toplam Hit: 1435 Toplam Mesaj: 7
