Form İçinde Exe Çalıştırmak (Vb6)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    slm arkadaşlar vb6 da form içinde dışardan bir exe dosyasını nasıl çalıştıra bilirim nette aradım ama bulamadım

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    MESSAGE DELETED

    İmza . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    hajı bana form1 içinde dosya.exe çalıştırmam lazım bunu nasıl yaparız

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    ManiakRhifat bunu yazdı:
    -----------------------------
    hajı bana form1 içinde dosya.exe çalıştırmam lazım bunu nasıl yaparız
    -----------------------------

    ne yani dosya.exe nin içindeki ne varsa sendede olacak...

    hoca oyle bisi yok. sıfırdan yazmanı tavsiye ederim, haaaa ama ole die bir nesne var: excel,word,notepad,ppt,outlook hepsi var çalıstırıyo...


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Private Sub Command1_Click()
    Call Shell(" 'buraya çalıştırmk isteğin exenin yolunu belirtcen", 1)
    End Sub

    böyle olması lazım.vb de 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    sen explorer gibi bişey mi istiyorsun yoksa?

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    yardımlarınız için saolun arkadaşlar ben halleetim ama vb ile deil multimedya builder ile istediğimi yaptım.

    bir program penceresini taşımam gerekiyordu ama program izin vermiyordu şimdi o programı kendi programım içinde çalıştırınca taşıya bilme şansı elde ettim :=) 

     


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
Toplam Hit: 3875 Toplam Mesaj: 7