

Form İçinde Exe Çalıştırmak (Vb6)
-
slm arkadaşlar vb6 da form içinde dışardan bir exe dosyasını nasıl çalıştıra bilirim nette aradım ama bulamadım
-
MESSAGE DELETED
-
hajı bana form1 içinde dosya.exe çalıştırmam lazım bunu nasıl yaparız
-
ManiakRhifat bunu yazdı:
-----------------------------
hajı bana form1 içinde dosya.exe çalıştırmam lazım bunu nasıl yaparız
-----------------------------ne yani dosya.exe nin içindeki ne varsa sendede olacak...
hoca oyle bisi yok. sıfırdan yazmanı tavsiye ederim, haaaa ama ole die bir nesne var: excel,word,notepad,ppt,outlook hepsi var çalıstırıyo...
-
Private Sub Command1_Click()
Call Shell(" 'buraya çalıştırmk isteğin exenin yolunu belirtcen", 1)
End Subböyle olması lazım.vb de
-
sen explorer gibi bişey mi istiyorsun yoksa?
-
yardımlarınız için saolun arkadaşlar ben halleetim ama vb ile deil multimedya builder ile istediğimi yaptım.
bir program penceresini taşımam gerekiyordu ama program izin vermiyordu şimdi o programı kendi programım içinde çalıştırınca taşıya bilme şansı elde ettim :=)
Toplam Hit: 3875 Toplam Mesaj: 7