folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Form Mail İle İlgili Ufak Bir Soru..



Form Mail İle İlgili Ufak Bir Soru..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Beyler öncelikle merhaba,yaptığımız form mailde gönder tuşuna bastıktan sonra girilmeyen alanların girilmesi gerektiği için bir uyarı gelmesini,hala girilmediği halde göndermemesini ve yine hata vermesini istiyorum (aynı gönderdikten sonra asp den yonlendirdiğimiz formunuz alındı sayfası gibi..) asp ye ne tarz bi kod eklemek lazım?


     


    Saygılar..


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    www.aspindir.com www.asprehberi.com buralarda işine yarayacak form mailler var onları kullan istersen

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Hoja eywallata bana form mail lazım değil :) Asp var zaten hazır çalışan ama hata sayfası yonlendirecek kod lazım boş alan bırakıldığında. Bilen vardır mutlaka.

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m3rt
    m3rt's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek

    hocam bence bi hata sayfasına yönlendirme.


    alert. kullan bence. girilmeyen bilgileri gösteren bi alert. olsun. daha kullanışlı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    javascriptbankasi diye bir program var. onu indir.
    sen form kontrolu yapıyon bu işini görür.
    http://www.turkvista.net/detay.php?id=3195

    ftw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catasistmaly
    catasistmaly's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaşların da dediği gibi js örnekleri ile yapabilirsin. eğer bulamazsan tekrar iletişime geç yardımcı olmaya çalışırım.


     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    khm2005
    khm2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    ornegin ad, email, mesaj yazicaksin db yoluna giden yere aynen sunu yap


    <% if ad= "" then response.redirect "hata.asp"%>


    else


    <% if email= "" then response.redirect "hata.asp"%>


    'sonundada sunu yaz


    <% response.end


    end if %>


     


     


    ben hep bunlari kullaniyorum bi sorun olursa bende formmail var onu gonderrim ordaki kodlara bakar anlarsin formmaili ben yazdim zaten.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtlan
    xtlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2003
    Dişi

    if ad="" then
    response.write "<center>Lütfen <a href=""javascript:history.back(1)"">geri</a> gidirek  ad belirtiniz"
    response.end
    end if


    al isini  gorur tekrardan hata sayfasina yonlendirmektense kayit etmeden once check edebilirsin


    "Toros dağlarının tepelerinde tek bir Türkmen evinin bacası tüter halde kalmış ise, ben bu milletten umudumu kesmem, bayrağımı göğsüme sarar, milletimin istiklali uğruna ölürüm. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK"
Toplam Hit: 1799 Toplam Mesaj: 8