Format Atarken Bir İlk Yaşadım :|
-
Müridler şu anda memleketteyim akrabanın pc ye format atçaz yalnız şöyle bir hata veriyor ;
Normal bi xp cdsyle atarken ; Genel Koruma Hatası [ ingilzicesini söylüyor tabii ]
katılmsız bir xpyle atarkende ilerliyor ilerliyor.. en sonunda hadr sidk alfılanamadı kurdan cıkmak ıcın f3 e basın diyor...
Hardsiki ide dan raid'e çevirince biostan yine sorun çözülmüyor.
Bunca yıllık pc kullanıcısıyım ilk kez karsılasıyorum bu hatayla değil ama bu hata olduktan sonra bildiğim herşeyi yapmama rağmen sorunun halen devam etmesiyle ilk kez karsılasıyorum.Ne yapabilirim baska diye düşünüyorum fakat aklıma birşey gelmıyor..
Varmı sağlam bi pc'ci ? -
cd den dolayı kaynaklayıyor olabilirmi ? ben tek bir cd den kurulum yapabiliyorum mesala başka cdler hep binbirtürlü sorun veriyordu..
-
Hemm.... Anakart HDD uyuşmazlığı olabilir markaları nelerdir? ve mümkünse ingilizcelerini alalım hataların...
-
hdd regenerator dene olmazsa cope at hdd i
-
hocam söylediğiniz 2 ıhtımalde mumkun değil çünkü ;
Burası bi internet cafe akrabanın dediğine göre butun anakartler ve hdd ler aynı.Dolayısıyla bir uyum sorunu olamaz bütün pclere format attık bi tek m.. kodumunun termınal 6 sına atamadık.Diğer pclerde de bi kaç defa aynı hatayı aldım fakat raid'i ide'ye çevirince biostan hata kalktı formatı çaktım ve hepsine aynı pcyle çaktım elimizde mılyon tane xp cdsi var su ana kadar bi 5-6 tanesiyle denedim olmadı :/
Hata koduna gelince ; General Potection Fault yazıyor üstte koca koca altında bin bin satır kod var hepsini yazam mı copy paste imkanım yok ama :/ heee buarada hdd yi kendi makinesinden çıkartıp baska bı makıneye bağladım sadece bilgi olsun die soyluyorum ama dediğim gibi bundan kaynaklanıyor olamaz cunku pclerin hepsi aynı anakart,ekran kartı,hdd vs... den olusuyor.. -
Moon_Shine bunu yazdı:
-----------------------------Hardsiki ide dan raid'e çevirince biostan yine sorun çözülmüyor.
sorunu pek anlayamadim..
-----------------------------
raid'den ide olacak orası yanlıs yazmışım normalde raidde olunca biostakı ayar hdd yi algılamıyor pc ve dosyalar kopyalanıp format atmaya baslarken hdd algılanamadı kurdan cıkmak ıcın f3 basın der.. -
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
hocam söylediğiniz 2 ıhtımalde mumkun değil çünkü ;
Burası bi internet cafe akrabanın dediğine göre butun anakartler ve hdd ler aynı.Dolayısıyla bir uyum sorunu olamaz bütün pclere format attık bi tek m.. kodumunun termınal 6 sına atamadık.Diğer pclerde de bi kaç defa aynı hatayı aldım fakat raid'i ide'ye çevirince biostan hata kalktı formatı çaktım ve hepsine aynı pcyle çaktım elimizde mılyon tane xp cdsi var su ana kadar bi 5-6 tanesiyle denedim olmadı :/
Hata koduna gelince ; General Potection Fault yazıyor üstte koca koca altında bin bin satır kod var hepsini yazam mı copy paste imkanım yok ama :/ heee buarada hdd yi kendi makinesinden çıkartıp baska bı makıneye bağladım sadece bilgi olsun die soyluyorum ama dediğim gibi bundan kaynaklanıyor olamaz cunku pclerin hepsi aynı anakart,ekran kartı,hdd vs... den olusuyor..
-----------------------------güzel şu anda yapıcağın şeyi söylüyorum sana o zaman hddyi söküyosun terminal 7 ninkinide sonra hdd leri değiş tokuş ediyosun ve bir daha deniyrsun bak bakalım aynısı olucakmı....
-
eywallah hojam denıyorum hemen yalnız termıanl 7 den kasıt sadece 6 dan sonra gelmesı değil mi ? yani herhangi bir terminal olabilir su anda denediğimden baska cunku suanda termınal 9 a taktım 6 nın hdd yi ve bunları yazdıgım pc ternımal 7 :)
edit: oldu dostum eywallah :) hiç aklımıza gelmedi ama zaten gelmemeside gerekıyordu tum parçalar aynı marka neden termınal 7 ye bağlayınca atmadıda hehangi bir tanesini bağlyınca attı :/ ilginç... -
HOCAM GALIBA SENIN AKRABANIN BILGISAYARININ HARDISK"I SATA HDD FORMAT ATABILMEN ICIN SATA DRIVERINI BULMAN LAZIM YADA RAİD DRIVERLI BI CD YAPCAN ::)
-
aradan 2 ay geçmiş :)) yeni bilgisayar bile almıştır :)
