Format Atmadan Harddisk Bölme ? / İstek /
-
hacılar boyle birsey war mı ?
Vistada var biliyorum programsız hemde.Xp icin var mı program felan ?
harbi harbi iş gören,sağlam prg warsa isimleri yazsanız yada paylassanız ii olur.
hadi eyw...saolun :)
-
partition magic işini görür hoca..
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=partition&folderid=65973
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------partition magic işini görür hoca..
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=partition&folderid=65973
-----------------------------eyw hocam.Böle bisiler oldugunu biliyordum ama ismini bilmiyordum prg'un :)
-
Forumda arasaydın hocam, kullanılışına kadar yazıyordu :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Forumda arasaydın hocam, kullanılışına kadar yazıyordu :)
-----------------------------Aslında denedim / baktım ama o programlar bende hep hata verdi...Baskalarini denemekteyim simdi :)
-
windowsun disk yönetimi var bi de. c: ve d: diye 2 sürücün var dielim. c: de sistem kurulu o yüzden bunu bölmene izin vermez. d: yi silersin d: ve e: olarak bölümlendirirsin. Bilgisayarım ters tıkla > Yönet > Disk Yönetimi
partition magic daha kullanı$lı olur ama :)
-
bende bi bölmek istiyodum aslında d den 10 gb koparıp pardus kurmaya niyetliyimde :)
bi sorun olmaz dimi bölerken ? bu arada vista home pre sp1 kullanıyom ben
