Format Attım Ama Bi Kaç Sorun Var ?
-
http://img224.imageshack.us/img224/786/75553855uy6.jpg
şu üstteki soru işartli kısım yüklenmemiş tam onu hangi sürücüden bulacam ekran kartıyla anakartı ii ce aradım yüklemeye çalıştım bulamadım.
birde bu msn 8,1 versıonun msn plus olmuyor ikinicisi türkçesini bulamadım.
son olarakta avast 4,7 nin keyi lazım.
çokmu şey istedim ben :S
bi yardımcı olun imaj alacam temiz bi imaj olsun.
-
avastı az önce hallettim
-
Bendekı de msn 8.1 Türkçe plus var nasıl bulamadın kı Türkçe dil seçeneği zaten içinde var dur ben bı bakam
Edit: Ben burdan indirdim
http://download.msgpluslive.net/setup/MsgPlusLive-460.exe
-
http://img510.imageshack.us/img510/7162/efewmj7.jpg
bendede bu hata çıkıyor verdiğin msn plus eklentiyi bende kurdum aynısı şimdi baktım. :S bu msn beni delirtecek:
-
hepsi basit olaylar ilk önce download sitelerine gir oradan gerekli programları ve yamaları indir ilk önce java kur ama bazı programlar java ister örn. lime wire gibi daha sonra aynı yerden istediğin programları da indirebilirsin
-
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
hepsi basit olaylar ilk önce download sitelerine gir oradan gerekli programları ve yamaları indir ilk önce java kur ama bazı programlar java ister örn. lime wire gibi daha sonra aynı yerden istediğin programları da indirebilirsin
-----------------------------evet basit olaylar yapılabilecek temel şeyleri yaptım zaten. java zaten kurulu. :S
