Format Renk Sorunu ( Acil )
-
Hocalar Elimde Bir Kasa Var Format Atmak İçin
Reset Attım Format Menüsünün Gelmesini Bekledim.
Ama Menü Gelince Renkleri Bozuk Gösteriyor Ve Mouse Veya
Klavye İle Ordaki Format Seçeneklerini Seçemiyorum.
Hiç Bir Cd İle Olmuyor Lütfen Yardım Edin.
-
bios ayarlarini default yapip tekrar dene
-
klavye usb den mi bağlı
-
bozuk derken ? oda önemli
en büyük ihtimal ekran kartından ...
klavyenin çalışmaması ise USB klavyelerde zaman zaman "zamanlama" hatası olduğu aygıt yüklenemediğinden dos ortamında sorun çıkarta biliyor.
-
ekran kartı varsa cıkar vga yı sec hocam
olmadı başka bi xp
usbleri bi değiştir
biosu 0'la olmadı flashla
bi arkadaşta aynı problem vardı bios'u up'ladık düzeldi . Sorun devam ederse Pm at .. -
Klavye Mouse Normalde Pc Tam açılınca Çalışıyor Ama Menü Geldiğinde
Çalışmıyor, Kasa Tekrar Gelsin Bios Ayarlarıyla oynaşam :|
-
ekran kartı varsa cıkar vga yı sec hocam
olmadı başka bi xp
usbleri bi değiştir
biosu 0'la olmadı flashla
bi arkadaşta aynı problem vardı bios'u up'ladık düzeldi . Sorun devam ederse Pm at ..
