Format Sonrası
-
Arkadaşlar bende notebook var.Format atmayı düşünüyorum şu anda.Lisanslı xp cd'si elimdede yok.Çakmayla atıcam formatı.Peki donanımı tanıtmak için driver'larını nereden bulucağım daha önce hiç yapmadım yardım lütfen.Şimdiden teşekkürler muritler.
-
donanım cdlerin yoksa tek tek driverleri netten indirceksin ekran kartından baska ne varki ?
-
Burda essanın verdiği pro var onunla driverleri direk olarak alabilrsin cd'ye çeker formattan sonra yüklersin
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=51544
Orjinal yada çakma Xp fark koyamas formattan legal xp diye bişi var (google yaz cıkar) onu indir onunla Xp orjinal yapabilirsin kolay gelsin takıldığın bi yer varsa yaz elimden geldiğince yardım ederim
-
bilader şimdi kullandığu-ın windows çalişiosa sen en iyisi driver genious pro,'yu yükle. googledan bulrusun. program senin şu an kullandığın tüm driverleri istersen exe dosyası olarak yada ayrı ayrı yedekliyo. soora sen de onları is gibi kullanıosun :D:D bnce iisi bu. çünkü her formatta 30 ton cd ile uğraşmıyosn amk :D
-
Teşekkürler muritler takıldığım bir yer olursa size bu topik altında soracağım saolun.
-
Underking verdiğin linkteki programı yükledim"my drivers".Ama kullanmasını anlayamadım aşama aşam anlatabilirmisin başka bilgisayardayım şu anda.Driver leri gösterdi ama back up falan yazıyo onlar ne iş.Kullanmasını anlatabilirmsn lütfen
Toplam Hit: 1491 Toplam Mesaj: 6
