Format Sonrası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Arkadaşlar bende notebook var.Format atmayı düşünüyorum şu anda.Lisanslı xp cd'si elimdede yok.Çakmayla atıcam formatı.Peki donanımı tanıtmak için driver'larını nereden bulucağım daha önce hiç yapmadım yardım lütfen.Şimdiden teşekkürler muritler.

    https://t.me/pump_upp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

     donanım cdlerin yoksa tek tek driverleri netten indirceksin ekran kartından baska ne varki ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    Burda essanın verdiği pro var onunla driverleri direk olarak alabilrsin cd'ye çeker formattan sonra yüklersin

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=51544

    Orjinal yada çakma Xp fark koyamas formattan legal xp diye bişi var (google yaz cıkar) onu indir onunla Xp orjinal yapabilirsin kolay gelsin takıldığın bi yer varsa yaz elimden geldiğince yardım ederim


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    bilader şimdi kullandığu-ın windows çalişiosa sen en iyisi driver genious pro,'yu yükle. googledan bulrusun. program senin şu an kullandığın tüm driverleri istersen exe dosyası olarak yada ayrı ayrı yedekliyo. soora sen de onları is gibi kullanıosun :D:D bnce iisi bu. çünkü her formatta 30 ton cd ile uğraşmıyosn amk :D

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Teşekkürler muritler takıldığım bir yer olursa size bu topik altında soracağım saolun.

    https://t.me/pump_upp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Underking verdiğin linkteki programı yükledim"my drivers".Ama kullanmasını anlayamadım aşama aşam anlatabilirmisin başka bilgisayardayım şu anda.Driver leri gösterdi ama back up falan yazıyo onlar ne iş.Kullanmasını anlatabilirmsn lütfen

    https://t.me/pump_upp
Toplam Hit: 1491 Toplam Mesaj: 6