folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Format Sonrası İnternet Sorunu?



Format Sonrası İnternet Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Arkadaşlar pc'ye XP format attım. Notebook'tur kendisi, Toshiba A300 Satellite. Ses ve internet yoktu başta, ses driver'ını yükledim problem çözüldü. Ama internet hala yok, Ağ bağlantılarımda Yerel Ağ bağlantısını göremiyorum. 'Modem Driver' buldum onu yükledim. Gelmedi yerel ağ bağlantısı. Driver sorunu mudur, yoksa ben mi kurmalıyım? Nedir sorun? Bi' de wireless internet kullanıyorum ayrıyeten bişey yapmak gerekli mi?


    hay
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/lan-20080616113754.zip (Lan Driver)

     

    bunu kur

    wireless Atheros'sa

    http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/wlesslan-20080924172257.html (Wireless Atheros)

    Intel'se

    http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/wlesslan-20070716135646.html (Wireless Intel)

    bunları kur.


    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam Lan Driver'ı yükledim de gelmedi Yerel Ağ Bağlantısı. Yükleme tamamlanınca 'Please shutdown and plug PCIE card to complete the installation' diyor. PCIE card ??


    hay
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    klavyeden yada özel butonundan açmalısın. belki açma-kapama işlemi için ayrıca yazılım yüklemen gerekiyo olabilir.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Yok hocam, şu an internete kablolu şekilde bağlandım. Marvellmiş ethernet driver'ım Daniel-Koo hocamın bana gönderdiği Realtek'ti. Kablolu şekilde internete bağlandım şu anda. Ama wireless nasıl olur bilemiyorum. Atheros driver'ı yükledim, kablosus ağ bağlantılarını nerden açacağım? Nerden arıycam falan o konuda bilgi sahibi değilim?


    hay
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUARDIAN
    GUARDIAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek
    Denetim masasından kablosuz bağlantı kısmına gireceksin tabiki...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam. Ağ kurmak istemiyorum, ağ kurulu zaten göremiyorum. Şu an kullandığım pc'nin wireless ağına bağlanmak istiyorum, Vista bu. XP'de göremiyorum wireless ağını. Kablolu olarak bağlanabiliyorum.


    hay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Hallettim teşekkürler.


    hay
Toplam Hit: 1238 Toplam Mesaj: 8