

Format Sonrası Windows 7 Açılmıyor
-
Arkadaşlar iyi geceler asus x54c notebooka format attım w7 yükledim ama windows yükleniyor diyor masa üstü gelmiyor öylece kalıyor başlama sesi filan var acaba sorun nerde nerde yanlış yapıyorum acil biraz .)
-
gorev yoneticisi falan aciliyormu bi baksana. aciliyorsa islemlerden explorer.exe yi sonlandir. sonra yeni gorev diyerek tekrar calistir.
-
yok hocam hiçbirşey yok o amuhakodimin w 7 başlatılıyo çıkıyo gerisi yok
-
bios'a bak belki sata ayarı ide modunda değildir ondan olabilir belki..
-
Güvenli Mod açılıyormu
-
Hoca cracklı win7 mi kurdun şöyle butun wındows dosyalarını kurduktan sonra aktıvasyon ıslemı yapılsın dıyorsan "E" yapılmasın dıyorsan "h" ye basınız gıbı bı yonetıcı cıkıyor orda "E" dedıysen acılmayabılır . Bende oyle olmustu :D Eğer öyleyse "H" yapıp devam et .
CnkGn tarafından 07/Kas/12 10:12 tarihinde düzenlenmiştir -
bu bazen benim makinadada oluyor..
-
hocam yok windows başlatılıyor diyo öylece kalıyo:D çıdlrıdım sonunda :D