Format Sorunu (Memory Overflow Error)
-
bürodaki bir bilgisayara format atmak için boot ettim ve format atmak için bir tuşa basın dedikten sonra tuşa bastığımda memory overflow error diye bir hata veriyor ve windows normal açılıyor. bu sorunu nasıl aşabilirim müridler.
-
format atmak için bir tuşa basın diye bir kısım olduğunu hiç bilmiyorum :S
sen neyle format atmaya çalışıyorsun?
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------format atmak için bir tuşa basın diye bir kısım olduğunu hiç bilmiyorum :S
sen neyle format atmaya çalışıyorsun?
-----------------------------hocam boot ettikten sonra CD den önyükleme yapmak için bir tuşa basın diyor ya (daha önce aklıma gelmemişti) ona bastıktan sonra yukardaki hatayı veriyor. google dan baktımda overflow error: Dinamik bellekte yığın taşması hatası. anlamına geliyor. çözmeye çalışıyorum ama bakalım.
-
oke hoca anladım.. format değil yani :)
şimdi hoca eğer windows normal olarak çalışıyorsa şunlara dikkat et bakalım
sırayla dene..
1- başka bi xp cd si kullan
2- cd romu değiştir (eğer sağlam olduğuna inanıyorsan kalsın)
3- açılışta ramine bak.biostan ayar yapıp ramini test ettir..
4- hdd de bi sorun var mı? checkdiskle ya da scandiskle kontrol ettir. (düşük ihtimalde olsa)
-
ayrca bzı sorunlar anakarttan da kaynaklanabiliyor..
