

Formatlık XP Sp3 TÜRKÇE! - Extralar (Haziran)
-
Formatlık XP SP3 TÜRKÇE!
(Haziran Update Entegreli + Extralar)
Tam Güncel:MSDN SP3+Haziran 2011 güncellemeleri,IE8 direk entegrasyon,DX9(Nisan 2011) ve WMP11, DotNet 1-2-3-3.5 , Flash Paketi ile tam güncel bir XP'dir.
Orjinallik doğrulamasından geçer : En son kırılmış WGA entegredir.Volume Lisans Key girilmiştir.(v2c47... değil.)
SATA sabit diskli bilgisayarlara XP kurma derdine son : Formatlık XP SATA (Opsiyonel)sürücülerini içerir.Birçok anakart modeli için tümleşik destek bulunmaktadır.
XP için optimizasyon, kullanışlılık ve hız ayarları, aşırıya kaçmadan, temel olarak yapılmıştır.
Internet Explorer 8 (Ayarlı ve güncel)
Media Player 11 (Ayarlı ve Güncel)
Extra Programlar :Flash paketi 2.8.4
K-Lite Mega Codec Pack 7.2.0
Microsoft Visual C++ 2005-2008-2010
Net Framework Aio
Windows Live Messenger 14.0.8117.416http://www.wupload.com/file/23379848/Formatlik_XP_ 2011.part1.rar
http://www.wupload.com/file/23390652/Formatlik_XP_ 2011.part2.rar -
hoca bende saglam bir xp kenarda olsun isterimde XP güncelleme desteği 2010 da kesilmedimi 2011 güncelligi nasil oluyor :)
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
XP güncelleme desteği 2010 da kesilmedimi 2011 güncelligi nasil oluyor :)
----------------------------- -
Kesilmedi.. 2014 veya 2015 kadar güncellemeler sunulcak..Tarih konusunda yanılıyor olabilirim... Ben hala xp ile güncelleme alıyorum ;) Sadece son çıkan programlar xp göre yapılmıyor :( ie9 misal ama ne gerek var ona Opera yeter :)
-
perfect xp den başkası yalan.