folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Formatlık XP Sp3 TÜRKÇE! - Extralar (Haziran)



Formatlık XP Sp3 TÜRKÇE! - Extralar (Haziran)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Formatlık XP SP3 TÜRKÇE!
    (Haziran Update Entegreli + Extralar)


    Formatlık%20XP%20SP3%20TÜRKÇE!%20-%20Extralar%20%20%28HAZİRAN%29



    Tam Güncel:MSDN SP3+Haziran 2011 güncellemeleri,IE8 direk entegrasyon,DX9(Nisan 2011) ve WMP11, DotNet 1-2-3-3.5 , Flash Paketi ile tam güncel bir XP'dir.
    Orjinallik doğrulamasından geçer : En son kırılmış WGA entegredir.Volume Lisans Key girilmiştir.(v2c47... değil.)
    SATA sabit diskli bilgisayarlara XP kurma derdine son : Formatlık XP SATA (Opsiyonel)sürücülerini içerir.Birçok anakart modeli için tümleşik destek bulunmaktadır.



    XP için optimizasyon, kullanışlılık ve hız ayarları, aşırıya kaçmadan, temel olarak yapılmıştır.
    Internet Explorer 8 (Ayarlı ve güncel)
    Media Player 11 (Ayarlı ve Güncel)

    Extra Programlar :

    Flash paketi 2.8.4
    K-Lite Mega Codec Pack 7.2.0
    Microsoft Visual C++ 2005-2008-2010
    Net Framework Aio
    Windows Live Messenger 14.0.8117.416

     

    http://www.wupload.com/file/23379848/Formatlik_XP_ 2011.part1.rar


    http://www.wupload.com/file/23390652/Formatlik_XP_ 2011.part2.rar





    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hoca bende saglam bir xp kenarda olsun isterimde  XP güncelleme desteği 2010 da kesilmedimi 2011 güncelligi nasil oluyor :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mHmTcN
    mHmTcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    XP güncelleme desteği 2010 da kesilmedimi 2011 güncelligi nasil oluyor :)


    -----------------------------


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    Kesilmedi.. 2014 veya 2015 kadar güncellemeler sunulcak..Tarih konusunda yanılıyor olabilirim... Ben hala xp ile güncelleme alıyorum ;) Sadece son çıkan programlar xp göre yapılmıyor :( ie9 misal ama ne gerek var ona Opera yeter :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    perfect xp den başkası yalan.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 1276 Toplam Mesaj: 5