Formattan Sonra Wireless
-
arkadaşlar merhaba,az önce win xp sp 3 format attım,fakat ağ bağlantılarımda kablosuz ağ göremiyorum,buna ek olarak wireless ışığı da yanmıyor bilgisayarın az önce win7 kuruluyken internete girebiliyordum,çok acil yardım bekliyorum teşekkürler :)
-
wireless kartının driverını kurdun mu ?
-
çok acil yardım ediyorum driverlarını kur
-
onu kurarsam,ağ bağlantılarım'da kablosuz ağ bağlantısı olarak gözükür mü ?
-
evet hata yapmazsan gözükecektir.
-
teşekkür ederim.
-

-
bilgisayarı peder hazretleri kullanmayı beceremeyince mecburi dönüş yaptım :)
-
bilgisayarın wirelesi kapanmıştır genelde yeni pcler formatta wirelesi kapatir klavye üzerinden fn ile instert ayada başka tuşlara bas wireles bulur f tuşlarını dene işte
Toplam Hit: 1010 Toplam Mesaj: 9
