folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Fortigate 80C Fiyat Ve Alternatif



Fortigate 80C Fiyat Ve Alternatif

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Selam Arkadaşlar..

    FortiGate 80C fiyat araştırması içerisindeyim.

    Ve cihazın fiyatı fazla gibi geldi bana.

    Alternatif olarak önerileriniz varsa belirtirmisiniz.?

    Yada Cihaz satışı yapan arkadaşlar varsa konu altında yardımcı olabilirlermi ?

    Birde Bu cihaz hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.

    Yillik güncellemesi odemesi vs vs .


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Bu ecdadını s.ktiğimin aleti bizde var, sistem yöneticimizde piçln teki olunca işyeri küfürbaz oldu. Sövmekten iş yapamaz olduk. dehşet ayarları var. Msn de yazışsın ama video görüşme yapamasın gibi detaylar bile var. Peki bizim sistemci ne yapıyor. Alayını engelliyor. Daikın, Arçelik,toshiba vb. den klima alacağız ama hangisini alalım özellikleri nedir diye sitelerine girmek yasak. Neymiş virüs bulaşırmış. Arçeliğin sitesinden mi virüs gelecek dedim olabilir dedi.
    Yazıcının 9100 portunu bile yasaklamış, açamıyoruz. Elimizde flashdisk yazıcının bağlı olduğu bilgisayara gidiyoruz.
    Ip santralin 5060 portunu kapatmış açtıramıyoruz. Her talep yazılı ve izahatli verilecek, uygun olanlar işleme konulacaktır diyor ama uygunluk kime göre, neye göre belli değil. Trt nin sitesi yasaklı, milliyet evet gazete olan milliyet in sitesi yasaklı. Para verip gazeteyi alabilirsin ama sitesi yasaklı. Avira antivürüs bedavadır ve güzeldir ama sitesinden indirmek yasak. Antivürüs programı indirmek bile yasak. Norton vb. Farketmiyor. Soruların hepsine cevap hazır. Virüs bulaşabilir. Pardus os u indirmek te yasak. Pardus devletin yazılımı, devletin sitesi ama yasaaaak. Bu dediklerimin çoğu işle ilgili ama anlatamıyoruz..
    Alırsan bilki bu cihazda küfür yemek standart donanım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Bu ecdadını s.ktiğimin aleti bizde var, sistem yöneticimizde piçln teki olunca işyeri küfürbaz oldu. Sövmekten iş yapamaz olduk. dehşet ayarları var. Msn de yazışsın ama video görüşme yapamasın gibi detaylar bile var. Peki bizim sistemci ne yapıyor. Alayını engelliyor. Daikın, Arçelik,toshiba vb. den klima alacağız ama hangisini alalım özellikleri nedir diye sitelerine girmek yasak. Neymiş virüs bulaşırmış. Arçeliğin sitesinden mi virüs gelecek dedim olabilir dedi.
    Yazıcının 9100 portunu bile yasaklamış, açamıyoruz. Elimizde flashdisk yazıcının bağlı olduğu bilgisayara gidiyoruz.
    Ip santralin 5060 portunu kapatmış açtıramıyoruz. Her talep yazılı ve izahatli verilecek, uygun olanlar işleme konulacaktır diyor ama uygunluk kime göre, neye göre belli değil. Trt nin sitesi yasaklı, milliyet evet gazete olan milliyet in sitesi yasaklı. Para verip gazeteyi alabilirsin ama sitesi yasaklı. Avira antivürüs bedavadır ve güzeldir ama sitesinden indirmek yasak. Antivürüs programı indirmek bile yasak. Norton vb. Farketmiyor. Soruların hepsine cevap hazır. Virüs bulaşabilir. Pardus os u indirmek te yasak. Pardus devletin yazılımı, devletin sitesi ama yasaaaak. Bu dediklerimin çoğu işle ilgili ama anlatamıyoruz..
    Alırsan bilki bu cihazda küfür yemek standart donanım.

    abi amma sinirlendirmiş sizi o yönetici :) biz de kullanıyorduk ancak kısıtladıklarımız belli şeylerdi. işte msn kullanmasın vs gibi :=) 

    60B kullanmıştım hocam güzel cihazdı. Ancak yıllık güncelleme ödemesi ne kadardı inan hatırlamıyorum. 

    Şunu açık ve net söyleyeyim network ile kısıtlamak istediğin ne varsa kısabiliyorsun. Harikulade bir cihaz.


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Statik projeleri tiff resim olarak vermek istiyoruz. Autocad olmasın, değiştiremesin kolayca alan sağdece kullanabilsin istiyoruz. 4 dosya toplamda 200 mb dan fazla. Msn den yollayalım diyoruz yasak. E-posta at diyor. 25 mb sınırı var diyorum öyleyse böl yolla karşıdaki birleştirsin diyor. Karşıdaki inşaat ustası adama winrar öğrende gelmi diyeceğim diye sordum evet ne var öğrensin diyor.
    Bildiğin piç işi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Statik projeleri tiff resim olarak vermek istiyoruz. Autocad olmasın, değiştiremesin kolayca alan sağdece kullanabilsin istiyoruz. 4 dosya toplamda 200 mb dan fazla. Msn den yollayalım diyoruz yasak. E-posta at diyor. 25 mb sınırı var diyorum öyleyse böl yolla karşıdaki birleştirsin diyor. Karşıdaki inşaat ustası adama winrar öğrende gelmi diyeceğim diye sordum evet ne var öğrensin diyor.
    Bildiğin piç işi.

    hata sizde hacım :) işyerine yakın bir yere sınırsız internet alıyorsunuz, 12db anteni dayıyorsunuz kendi networkünüzü kullanıyorsunuz bu piçe de wireless şifresini vermiyorsunuz, böylece onun networkü kullanılmamış oluyor. alsın götüne soksın fortigate ini.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    haci kusura bakmada sizin eleman tam bir o.ç muş :)

    benimde yasaklıcagım bazi seyler olucak tabiki .

    örnek facebook twitter vs vs .
    bunları neden yasaklıyorsun diyen elemanın amk :)

    Zaten burada ne isi var derim sittiri cekerim :)

    ha Exe uzantılı dosya konusuna gelelim.

    maalesef onuda yasaklarım sebebi ise herkes kafasına gore exe indirip kurarsa pc ye  ozaman fortigate nin amk

    okish :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    UP...

    Yokmu anlayan ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    zywall usg 50 küçük işletmeysen

    zywall usg 200 küçükten biraz büyüksen

    türk geliştiricileri desteklerim dersen labris

    açık kaynak ve linux severim aynı zamanda beleşciyim dersen pFSense

    ama fortinin yeri ayrıdır kullanılabilirliği seçeneklerin fazlalığı vs. tartışılmaz ama fiyat konusunda tuzlu olabilir

    bide draytek vardı ama onu hiç kullanmadım

    Sharp tarafından 14/Mar/13 17:01 tarihinde düzenlenmiştir

    www.yesilgrow.com - Growshop
Toplam Hit: 1422 Toplam Mesaj: 8